Az est fénypontja kétségtelenül egy torta volt, melynek ötlete a kiadó PR- és marketing alelnöke, Pete Hines fejéből pattant ki. A játék egyik jelképe, a Vault-Tec kabalafigurája, a Vault Boy került a süteményre dísznek, és ahogy a Destructoid külhoni magazin képein látható, párban, ahogy épp szétlövi saját klónja fejét. Mindezt ráadásul még egy nagyobb méretű marcipán műalkotás formájában is elkészítették a Charm City Cakes nevű cukrászda tehetséges mesterei. Azt hiszem, ez a tipikus no comment kategória, a képek magukért beszélnek...
Kiegészítés: Ezen neves alkalomból kifolyólag öt új játékképpel örvendeztette meg az éhes sajtót a Bethesda, melyeket készséggel osztunk meg veletek galériánkban!
Darths
Kiegészítés: Ezen neves alkalomból kifolyólag öt új játékképpel örvendeztette meg az éhes sajtót a Bethesda, melyeket készséggel osztunk meg veletek galériánkban!
Darths
beis szerzek egy xbox360-t hozzá!!
Biztos jó íze lehetett de a színeket elnézve lehet hogy, kihagytam volna.
Ebben az évben rengeteg nagyon jó játék fog a boltokba kerülni és szerintem a jövő évben lehet erre a stuff-ra számítani, ha mást nem majd 2010 eleje. "Szerintem."
Csak győzzem anyagilag.
Én erre csak annyit tudok mondani saját tapasztalataim alapján, hogy az Oblivion third person nézetben számomra felért egy reszelővel való r*iszolással
Viszont az mindenképp pozitív, hogy "classic" nézetbe is ki lehet zoomolni...
Én (is) nagyon várom már, jöhet, állok elébe
"The first thing we noticed after the footage of the trailer (which is part of Fallout 3's overall intro) is that Fallout 3 is indeed in first-person. Howard explains, "If you're going to play this character and feel like you're in the world, nothing beats first-person." He points out that it's easier to appreciate the retro-future look of the Vault in first-person, as you can walk right up to the goofy chairs and computers. Howard does recognize that players played Oblivion in third-person view, and Fallout 3 has an improved third-person camera. In fact, not only is it perfectly playable from third-person, but you can zoom out the camera to make it almost isometric, in a nod to the previous two games."
Magyarul, a lényeg: a játék valóban belső nézetű lesz alapból, de mivel Bethesdáék rájöttek, hogy az Obliviont is sokan külső nézetből tolták, ezért a 3rd person kamerát kihegyezték olyannyira, hogy majdnem izometrikus nézetbe lehet zoomolni, ami az első két játék nézetére hajaz, és ebben a nézetben is tökéletesen játszható lesz a játék. Nem kell tehát rémüldözni, meg kell nyugodni, no panic, kérem