Ez a 40 000 sornyi szöveg első hallásra soknak tűnhet, de nincs lemaradásban a szintén készülőfélben lévő Fable 2-höz képest, mert abban is hasonló mennyiségű dialógus lesz. Egy nagyon hosszú fórumbejegyzésből más információk is kiderültek, tömören itt a lényeg:
- Rabszolgasággal, gyerekekkel, drogokkal, és drogfüggőséggel is találkozni fogunk a játék során.
- A legtöbb nem emberi karakter ellenséges lesz, de nem az összes.
- A pályaszerkesztőt nem mellékelik a játékhoz, de a későbbiekben valószínűleg ingyenesen elérhető lesz.
- A játékosok minden szintlépés után jutalmul egy perket (olyasmi, mint egy bónusztulajdonság, amit akár többször is felhasználhatunk) kapnak. Összesen 100 perk lesz, és hogyha az összeset kiakarjuk próbálni, ötször kell újrajátszanunk a játékot.
- Egy társ (na meg Dog Meat) csatlakozhat mellénk, akinek fegyvereket és páncélzatot adhatunk.
- A fejlesztők nem túl nagy hangsúlyt fektettek az ökölharcra, ezért a játékot roppant nehéz, szinte lehetetlen lesz fegyverek nélkül végigvinni.
A Witcherben pedig igen, a rasszizmus is jelen van, a prostitúcióval egyetemben.
Bárcsak látnék már ingame videót róla.
A Witcherben pedig igen, a rasszizmus is jelen van, a prostitúcióval egyetemben.
Bárcsak látnék már ingame videót róla.
Létezik ugye az a kategória, hogy faj. Az ezen belüli eltéréseket rassznak nevezik az embereknél. A mutáns is ember volt, ezért az is valamilyen szinten inkább másik rassznak tekinthető, mint másik fajnak. Olyan nehéz ez?
Létezik ugye az a kategória, hogy faj. Az ezen belüli eltéréseket rassznak nevezik az embereknél. A mutáns is ember volt, ezért az is valamilyen szinten inkább másik rassznak tekinthető, mint másik fajnak. Olyan nehéz ez?
Hát igen, a szép emlékek, a sokszori visszatöltés, mert Sulik a közelharci fegyvereivel berohant a csata közepébe, és Marcus pedig egy gyönyörű critical damage-el járó animáció keretében szitává lőtte...
Attól tartok, hogy messze lesz az előző részek összetettségétől, sajátos hangulatától (már a Tactics sem annyira tetszett, de más kategóriaként nézve az sem rossz, de nem az első 2 rész "örököse". Pedig épp ezek miatt vittem végig többször is mindkettőt.
A remény azért megmarad, hátha.
Hát igen, a szép emlékek, a sokszori visszatöltés, mert Sulik a közelharci fegyvereivel berohant a csata közepébe, és Marcus pedig egy gyönyörű critical damage-el járó animáció keretében szitává lőtte...
Attól tartok, hogy messze lesz az előző részek összetettségétől, sajátos hangulatától (már a Tactics sem annyira tetszett, de más kategóriaként nézve az sem rossz, de nem az első 2 rész "örököse". Pedig épp ezek miatt vittem végig többször is mindkettőt.
A remény azért megmarad, hátha.
Ha üldözik a mutánsokat akkor rasszizmus is lesz benne valamilyen szinten.
Csak a nagy vizuális csicsicsáré ne menjen a szerepjátékos élmény rovására. De úgy vélem nem fog.
Ha üldözik a mutánsokat akkor rasszizmus is lesz benne valamilyen szinten.
Csak a nagy vizuális csicsicsáré ne menjen a szerepjátékos élmény rovására. De úgy vélem nem fog.
Rabszolgaság és egyebek eddig is voltak, bár a gyerekek szépen ki lettek vágva az EU verziobol (tönkretéve a Jimmy-s questet is..), de persze erre is lett patch.
Ez, hogy ghoulok, mutánsok ellenségek lesznek, ez se egy nagy meglepetés, ez mind Fallout 1-2 be is így volt, az összes város emberekkel volt tele, kivéve persze Vault city feletti ghoul tanya és Broken Hills. Elöbbit be lehet tenni a "rossz börben lévö emberek" közé (szoval lehetnek még haverok), utobbi meg, a mutánsok "felszabadulása" az egy fontos sztorielem volt, amin ugye biztos változtatni akarnak már a Fo3 srácok.
A társ kérdés meg... bár sokat segítenek a játék elején, késöbb másra se voltak jok csak golyófogonak és pack mule-nak, a veszélyesebb helyek elött meg szépen le kellett őket parkoltatni.
Bár Grampy bones azért pofás volt
Rabszolgaság és egyebek eddig is voltak, bár a gyerekek szépen ki lettek vágva az EU verziobol (tönkretéve a Jimmy-s questet is..), de persze erre is lett patch.
Ez, hogy ghoulok, mutánsok ellenségek lesznek, ez se egy nagy meglepetés, ez mind Fallout 1-2 be is így volt, az összes város emberekkel volt tele, kivéve persze Vault city feletti ghoul tanya és Broken Hills. Elöbbit be lehet tenni a "rossz börben lévö emberek" közé (szoval lehetnek még haverok), utobbi meg, a mutánsok "felszabadulása" az egy fontos sztorielem volt, amin ugye biztos változtatni akarnak már a Fo3 srácok.
A társ kérdés meg... bár sokat segítenek a játék elején, késöbb másra se voltak jok csak golyófogonak és pack mule-nak, a veszélyesebb helyek elött meg szépen le kellett őket parkoltatni.
Bár Grampy bones azért pofás volt
Pl.: Az idegeskedés, mikor a társaink egymás útjában voltak a harcnál. (csakvicc)
Pl.: Az idegeskedés, mikor a társaink egymás útjában voltak a harcnál. (csakvicc)