Soha nem látott lények másztak elő, hogy kinyújtóztassák atomtól megsokszorozódott végtagjaikat a sápatag napfényben sütkérezve. A sötét helyeken, mint a metró alagútjai, ghoulok, valaha volt emberek, kik eltorzultak az őket ért sugárzástól, várják, hogy valaki feléjük tévedjen. Túlélők küzdenek az életben maradásért; vannak, akik városokat próbálnak alapítani és úgy tenni, mintha mi sem történt volna, míg mások bandákba tömörülve megpróbálják elpusztítani azokat. Az emberiség kis túlzással majdnem elpusztította saját magát -- a majdnem azonban pont arra volt elég, hogy a drámai végkifejlet helyett az affér csak egy epizóddá váljon fajunk véres történelemkönyvében.
A Bethesda Softworks, kiknek többek között olyan zseniális játékokat köszönhetünk, mint az Elder Scrolls-széria (Morrowind, Oblivion), mert nagyot álmodni: beruháztak a posztnukleáris szerepjátékok királyának számító Fallout jogainak megvételébe, majd pediglen eltűntek saját bunkerjukban, hogy kizárólag a saját elképzeléseiket ültethessék be a vízióba. A fejlesztés szinte blizzardi titoktartás mellett zajlott, az információ- és képhiány pedig valóságos úthengerként dübögött végig a tájon, milliónyi pletykának teret adva. A megjelenés előtti hetekben -- amikor megtört ugyan az embargó, de egy akciójátéknak megfelelő képsorozat kiadása mellett ment rendesen a félrevezetés -- kis túlzással már az is kíváncsi volt a Fallout trilógiává válásának zálogára, aki életében nem foglalkozott még a zseniális Black Isle által fejlesztett elődökkel.
Megérkezett a legújabb folt a tavalyi esztendő talán legjobb játékához -- a Fallout harmadik foltja azonban nem bővíti a meglehetősen kurta hibajavítási listát, hiszen kizárólag a The Pitt letölthető tartalom támogatása miatt jött létre: új achievementek kerültek bele a következő kalandfolyamhoz, valamint az alapváltozat végre több DLC-t is képes kezelni, gondolva azokra, akik az Anchorage hadművelet mellett vágnának bele az új kalandokba.
A Bethesda Softworks, kiknek többek között olyan zseniális játékokat köszönhetünk, mint az Elder Scrolls-széria (Morrowind, Oblivion), mert nagyot álmodni: beruháztak a posztnukleáris szerepjátékok királyának számító Fallout jogainak megvételébe, majd pediglen eltűntek saját bunkerjukban, hogy kizárólag a saját elképzeléseiket ültethessék be a vízióba. A fejlesztés szinte blizzardi titoktartás mellett zajlott, az információ- és képhiány pedig valóságos úthengerként dübögött végig a tájon, milliónyi pletykának teret adva. A megjelenés előtti hetekben -- amikor megtört ugyan az embargó, de egy akciójátéknak megfelelő képsorozat kiadása mellett ment rendesen a félrevezetés -- kis túlzással már az is kíváncsi volt a Fallout trilógiává válásának zálogára, aki életében nem foglalkozott még a zseniális Black Isle által fejlesztett elődökkel.
Megérkezett a legújabb folt a tavalyi esztendő talán legjobb játékához -- a Fallout harmadik foltja azonban nem bővíti a meglehetősen kurta hibajavítási listát, hiszen kizárólag a The Pitt letölthető tartalom támogatása miatt jött létre: új achievementek kerültek bele a következő kalandfolyamhoz, valamint az alapváltozat végre több DLC-t is képes kezelni, gondolva azokra, akik az Anchorage hadművelet mellett vágnának bele az új kalandokba.
Nem fog bekavarni!
Nem fog bekavarni!
Verziószám változik? Egyáltalán elindul utánna a game rendesen?
Verziószám változik? Egyáltalán elindul utánna a game rendesen?
Most vettem meg gyűjtőiben
Most vettem meg gyűjtőiben
Az Oblivionba változatos hejek voltak de itt minden szürke és egyfojtába befagy
Az Oblivionba változatos hejek voltak de itt minden szürke és egyfojtába befagy
ON : Tényleg jobban örültem volna egy újabb bugírtó patchnek, dehát ki vagyok én, hogy megondjam a Bethesdának, hogy mit adjon ki, és mit ne
ON : Tényleg jobban örültem volna egy újabb bugírtó patchnek, dehát ki vagyok én, hogy megondjam a Bethesdának, hogy mit adjon ki, és mit ne