Úgy tűnik tehát, visszakapjuk a jó öreg Ront narrátornak ki tudja, talán még McGyver, azaz Richard Dean Anderson is visszaköszön... A Bethesda részéről Pete Hines egyébként azóta megerősítette, hogy ezt a bizonyos mondatot frissen rögzítették, az intro in-engine, de nem in-game munka, magyarul: a játékbeli textúrákat, modelleket, egyebeket felhasználva renderelte le a motor, ám nem valós időben, hanem előre, kvázi animációként. Egyelőre tehát ennyit tudunk, gyönyörködhetünk a lepusztult, kihalt városban, a power armorba bújt katonában (ha jól láttam, Brotherhood of Steel logóval), és meghallgathatjuk párszor az Ink Spot slágerét, no meg Perlman kultikus mondatát. Mindezt másfél évig, hiszen az intró végén ott a hidegzuhany: 2008 ősze. Bár, ha eddig kibírtunk kilenc évet...
Fallout 3: a háború soha nem változik!
Elég hosszúra nyúlt a böjt, hiszen a Fallout 1997-ben, a Fallout 2 1998-ban jelent meg. Azóta meglehetősen kalandos volt a széria útja, ezen exodus újkori stációiról mi is beszámoltunk korábban. A lényeg azonban annyi, hogy a Bethesda megvásárolta a jogokat a csőd szélén egyensúlyozó Interplaytől, és immár gőzerővel hegeszti a harmadik részt.
A most kiadott, angol szakkifejezéssel teaser trailer
tulajdonképpen minden elemében a rajongóknak szól. Már az első hangok is szíven
ütnek, ugyanis a The Ink Spots együttes korabeli slágere hangzik el, az I
Don't Want To Set The World On Fire. Ebben az az érdekesség, hogy az első rész
intrójában is ezen banda száma szólt, a Maybe ők ugyan a mostani nótát
akarták berakni, de jogi problémák azt akkor megakadályozták. Úgy tűnik, a
Bethesdának ezt is sikerült elintéznie... Az egész cucc egyébként kísértetiesen
hasonlít a Fallout 1 nyitómozijához, csak tévé helyett rádiótól távolodik a
kamera, hogy aztán gyomron vágjon minket a poszt-apokaliptikus látvány. És
ekkor... igen, és ekkor megszólal Ron Hellboy Perlman, ahogy jellegzetes
hangján elmondja a játékipar egyik legemlékezetesebb, azóta szállóigévé
nemesült mondatát: War. War never changes, azaz Háború. A háború soha nem
változik.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Fallout 3 megjelenés:
2008. október 31.
Fallout 3 gépigény:
CPU: 2400 MHz,
RAM: 1024 MB,
VGA: 256 MB,
HDD: 6 GB
A fallout 3 magyarosításában tudna nekem valaki segíteni?Hol találok és mi a teendö vele!Elöre is köszi a segítséget!
Nekem Gekkes kell!!!
AVE
Annak idején, az Oblivion megjelenése előtt néhány nappal-héttel Pete Hines, a Bethesda alelnöke és fő PR-osa azt mondta, hogy az Oblivion fejlesztőcsapatát három részre bontották, az egyik készíti a patcheket,pluginokat,kiegeket, a második nekiállt az Elder Scrolls V-nek, a harmadik pedig a Fallout 3-nak esett neki.
ők fogják megmondani
- 1999/10: Fallout 1
- 2000/6: Fallout 2
- 2003/1: Fallout Tactics
Az pedig megnyugtató, hogy a Fallout 1-2 nem TBS . Szeretem ezt a játékstílust, de még jobban a "normálisat" . Így még nagyobb kedvem lenne kipróbálni...
Amúgy meg ja, igazán rossz játékokat csak kiadott a Bethesda... ...csak nehogy ez a sok rossz (PotC: Legend of JS pl.) átragadjon a fejlesztőkre is...
Mindenesetre ahogy a videoban látom a dátumot, van még időm beszerezni a Fallout 1-2-t .
Én úgy tudom, hogy a TES sorozaton kívül mindent külsősök végeztek, vagy tévedek? Talán a Star Trek játékokat ők csinálták, de a többit azt asszem nem.