A Codemasters ma bejelentette az F1 2014-et, ami október 17-én jelenik meg PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra. A program a szokásos licencfrissítésen túl végre a 2014-es szezon összes hivatalos versenyszabályát is megkapja, így az eddigi részeknél autentikusabb élmény lesz újrajátszani az idei szezon futamait, illetve javul a kezelhetőség, bővül a Scenario játékmód, és megjelenik egy "Very Easy", azaz felettébb megbocsátó nehézségi szint is (a Codemasters tapasztalatai szerint a korábbi F1-ek túl nehezek voltak). Alant képek és trailer, több szót kár is vesztegetni a játékra -- nem úgy, mint a Codemasters F1 2015-öt érintő terveire.
A brit kiadó egyelőre csak a már leköszönt konzolgeneráció géperie adja ki az F1 2014-et, mert a játékban használt EGO motor állításuk szerint nem igazán alkalmas a PS4 és az Xbox One lehetőségeinek kihasználásra. Így az új generációs ráncfelvarrás 2015-ben lesz esedékes, amikor is kijön az F1 2015, teljesen új grafikusmotorral, fizikával, és egy igen érdekes online frissítési metodikával. Az F1 2015 ugyanis még a Forma-1 szezon korai szakaszában meg fog jelenni, és végig az évad eseményeinek megfelelően frissítik majd a Codemasters munkatársai, így hozva közelebb a játékosokhoz a száguldó cirkusz működését. Ambiciózus elképzelés, meglátjuk, mi sül ki belőle. Az mindenesetre senkit se tévesszen meg, hogy az F1 2014 és 2015 megjelenése között nem fog eltelni egy teljes év, a Codies ugyanis már régóta dolgozik a generációs ugrást jelentő folytatáson.
Remélem a járművek hangjait nem cserélik le, mert az idei "Jumbo Porszívó" hangoktól amik a formula 1-be vannak, attól a hajam égnek áll.
A játék pedig várós, főleg, hogy elhagyja a Windows Live-ot végképpen.