A High Moon Studios a Transformers: War for Cybertron képében egy kifejezetten üdítő robotos játékot tett az asztalra -- legalábbis konzolon. A PC-s verzió egy optimalizálatlan, bugos port lett, ami miatt a játékosok sokat panaszkodtak, de maguk a fejlesztők is tisztában voltak azzal, hogy az átirat nem sikerült valami fényesre, így mikor nekiláttak a folytatásnak, inkább dobták a személyi számítógépet, mint platformot.
A fejlesztést vezető Matt Tieger elmondása szerint többek között a kezelőfelület és a kezelés alakíthatósága, valamint a szinkron bizonyos részei nem az erősségeik, s úgy látják, hogy ha nem tudnak egy, a konzolos verziók minőségével megegyező játékot készíteni, inkább nem okoznak újabb csalódást a PC-s játékosoknak.
„Több oka is van ennek a döntésnek: az egyik az, hogy mire akarunk koncentrálni. Tudom jól, hogy nem olyan nagy dolog egy PC-s eszközkészletet elkészíteni, de egészen eltér az általunk megszokottól, s hogy őszinte legyek, nem nagyon értünk ehhez.
Kívülről nagyon fényűzőnek tűnhet a játékfejlesztés, a valóságban azonban kemény döntések egész sora. Attól eltekintve, hogy egy művészeti alkotásról beszélünk, figyelembe kell venni a technikai korlátokat, azt, hogy milyen erőforrásaink vannak, és pontosan mit tehetünk meg. Az egésznek az a lényege, hogy valami olyasmit csinálj, amihez értesz.” -- Matt Tieger
Kívülről nagyon fényűzőnek tűnhet a játékfejlesztés, a valóságban azonban kemény döntések egész sora. Attól eltekintve, hogy egy művészeti alkotásról beszélünk, figyelembe kell venni a technikai korlátokat, azt, hogy milyen erőforrásaink vannak, és pontosan mit tehetünk meg. Az egésznek az a lényege, hogy valami olyasmit csinálj, amihez értesz.” -- Matt Tieger
A fejlesztést vezető Matt Tieger elmondása szerint többek között a kezelőfelület és a kezelés alakíthatósága, valamint a szinkron bizonyos részei nem az erősségeik, s úgy látják, hogy ha nem tudnak egy, a konzolos verziók minőségével megegyező játékot készíteni, inkább nem okoznak újabb csalódást a PC-s játékosoknak.
Ettől függetlenül én még ki bírom nézni emberekből, hogy a többséggel ellentétben egyszerűen csak van önkritikájuk. Az igazságot persze nem tudhatom ezzel kapcsolatban, de mindegy is... másfél perc múlva úgyis örökre elfelejtem a témát.
Mark94:
Ez nem korrekt magyarázat. Ha azt mondaná, hogy bocs, zsugori disznók vagyunk, az talán az lenne.
Ez a nem fejlesztünk PC-re mert hülyék vagyunk hozzá, meg szimpla "spórolás" minek kilódíjunk vele, ha mégse lenne nagy siker..., majd ha elég elfogyott belőle akkor megfejjük a PC-seket is 2x-resen mert addigra lehet vesznek ők is X360-at, de megvetetjük velük másodjára is, mert majd kap, soha nem látott grafikát meg extra tartalmakat st stb... Így kell jól hülyét csinálni az emberekből, és kihasználni akit csak kilehet.
Én pedig vártam, a trailer mikor kijött VGA-n megint bekakiltam, első rész is nagyon jó volt. Most szomorú vagyok hogy megint nem jön PCre egy jó játék
Nem mintha nagyon várnám. A film adaptációk amúgy is ritka szarok szoktak lenni.