A Team Bondi összeomlott, Brendan McNamarát a sátánnal azonosítják a cég dolgozói, az L.A. Noire azonban még ezt is megérte, mert tényleg kiemelkedő játék lett. Kész szerencse, hogy a kiadásért felelős Rockstar Games nem felejtette el, honnan jött, és PC-re is bejelentette a játékot, igaz, fél év késéssel. Hogy miért? Nos, a DLC-k miatt.
"Nagy rajongói vagyunk a PC-s játékoknak, és szeretjük olyan gyorsan a PC-sek kezébe adni a játékainkat, amennyire csak lehetséges. Az L.A. Noire esetében nem volt elég időnk nekiállni a portolásnak, míg a konzolos verziókat be nem fejeztük és ki nem egészítettük az összes DLC-vel. Az is fontos továbbá, hogy ne csapjuk össze a PC-s munkát, és egy olyan összetett programot készítsünk, ami nem csak hogy kihasználja a platform adottságait, de még a várakozásért is kárpótol." -- mondta az IGN-nek a Rockstar producere, Jeronimo Barrera.
Mi tagadás, az igényes PC-s port nem ártana, emlékezzünk csak a GTA IV katasztrofális átiratára, ami még sok mai PC-n sem hajlandó normálisan futni. Mindenesetre várjuk az L.A. Noire-t!
"Nagy rajongói vagyunk a PC-s játékoknak, és szeretjük olyan gyorsan a PC-sek kezébe adni a játékainkat, amennyire csak lehetséges. Az L.A. Noire esetében nem volt elég időnk nekiállni a portolásnak, míg a konzolos verziókat be nem fejeztük és ki nem egészítettük az összes DLC-vel. Az is fontos továbbá, hogy ne csapjuk össze a PC-s munkát, és egy olyan összetett programot készítsünk, ami nem csak hogy kihasználja a platform adottságait, de még a várakozásért is kárpótol." -- mondta az IGN-nek a Rockstar producere, Jeronimo Barrera.
Mi tagadás, az igényes PC-s port nem ártana, emlékezzünk csak a GTA IV katasztrofális átiratára, ami még sok mai PC-n sem hajlandó normálisan futni. Mindenesetre várjuk az L.A. Noire-t!
Akkor csak félreértés. Minden tiszteletem a PS2-nek, amiért még vitte a Sanandreast megfelelő, elfogadható minőségben. A "nyikhaj" megjelölés csak arra irányult, hogy szegény pára már cseppet sem korszerű és a maga idejében sem volt éppen erőmű. Ha szerintem szar lenne, akkor nem lenne belőle nekem is most egy, mert ahogy hozzájutottam rögtön eladtam volna.
2. A GTA 4 nem volt katasztrofális átirat, mert még máig előveszem néhanapján, hogy lenyomjak 1-2 küldetést. Az, hogy egy-két hardware-re allergiás, hát az sajnos a Rockstar hibája.
Kifejtenéd kérlek, hogy ez a kérdésed mire irányult?
v8506: Ha felrakod a 1.7 pach-et akkor kb 1100MB vRAM-ot használ max grafikán 1920x1200-ban.
De tudom milyen volt mikkor kiléptem a házból kemény 2-3 fps-el úgymond kiakadt a drága.
...ez a "nagy terület, részletes kidolgozottság" meg szép duma, csak emlékezni kéne arra, hogy volt egy előző rész, a Sanandreas pl. ahol legalább ekkora terület volt és még a nyikhaj PS2 is vitte. Persze nem volt ilyen szép: csak nem mindegy azért hogy egy 25-ezres konzol vagy egy 45 ezres CPU. Kicsit nagy volt az ugrás...
Inkább így lenne helyes:
"... hisz' minden konzolra készített játék esetében alapkövetelmény, hogy stabil 30(néhol 60) FPS-sel fusson minden körülmények között."
Én nem törödnék bele a lassulásokba, szerintem ha már jó pénzért megveszek egy játékot konzolra, akkor ne rontsák az összképet a fejlesztők lustaságából fakadó technikai problémák. PC-n egyszerűbb, mert ott mindig lehet trükközni grafikai beállításokkal, .ini buherálásokkal, stb., de konzolon meg van kötve a kezed, szóval a jó optimalizálás, ami kötött hardverrel elvileg nem olyan nehéz, kritikus fontosságú. Attól még a R* király, csak...
Amúgy engem tényleg nem zavar az, ha egy icurka picurkát netalántán lassabb lesz egy kicsit a cuccos. Más játék is csinálja ezt nem csak az RDR meg a GTA IV.
Minden játékban helyenként visszaeshet kicsit az fps, de ez nem az optimalizálás, vagy annak hanyagsága miatt van ez. Egyszerűen a kötött hardver már csak így viszi a játékot, kész bele kell törődni.
https://www.youtube.com/watch?v=Budv7t_LqHQ&feature=relmfu
3:40-től különösen durva. Ja, és Xbox.
És RDR-hez volt szerencsém Xboxon, és vagy én vagyok marha ügyes, de egyáltalán nem ingadozott az FPS...
"...és nem bírja el a géped." ???
Pont azt mondom, hogy a PC-men futott a legjobban a GTA4, a R* azért nem tud optimalizálni, mert a fix hardverrel rendelkező konzolokon (is) esik a frame rate. Király vagy szövegértelmezésben.
Vagy csak leraknad eléd egy olyan remekül kidolgozott játékot, amiben rohadt nagy a játéktér, és minden egyes fűszál és falfirka és kuka a helyén van, és nem bírja el a géped.
Mai napig nincs még egy olyan kidolgozott sandbox játék, mint a GTA IV (RDR-ről nem tudok nyilatkozni), pedig nem ma jött ki..
Volt "szerencsém" kipróbálni a GTA4-et mindegyik platformon, PS3-on szinte játszhatatlan, de Xboxon se volt sokkal jobb. Még PC-n volt a legjátszhatóbb számomra, mert ott legalább be lehetett úgy állítani, hogy ne essen folyton 30-20 FPS alá...
RDR dettó, jó, hogy lenyűgöző a világ, de inkább legyen több töltögetés, alacsonyabb felbontású textúrák, kevesebb NPC, mintsem állandó FPS zuhanás mozgalmasabb helyeken.
Szó mi szó, R* szart se ért az optimalizáláshoz.