Hallottatok már a Catherine című játékról? Nem? Ez nem véletlen, a program Európában ugyanis nem kapható, holott Amerikában és Japánban odavannak érte a kritikusok és a játékosok -- igaz, utóbbiak csak japánok, mert máshol még nem debütált a játék. Repkednek a 90% feletti értékelések, és dicshimnuszok zengnek kreativitásáról és egyediségéről. A Catherine egyébként egy erotikus kaland-logikai játék, amiben egy Vincent nevű férfi kálváriáját kell végigjátszanunk annak rémálmain keresztül. Eredeti sztori, lenyűgöző játékélmény... na és mi miért nem kapunk ebből?
Nos, a fejlesztő Atlus amerikai részlegének PR-osa, Aram Jabbari szerint azért, mert Európából egyetlen kiadó sem érdeklődött irántuk, nekik pedig nincsenek itteni kapcsolataik. S míg nem találnak egy megbízható partnert, a játék talonban marad, valószínűtlenné téve az európai premiert. Bár a fejlesztők már dolgoztak pár minket is érintő kiadóval (pl. a Square-rel), eddig nem tett lépést senki sem a Catherine terjesztése felé, ami nagyon szomorú hír. A játék egyébként Amerikában 26-án fog megjelenni Xbox 360-ra és PS3-ra.
Nos, a fejlesztő Atlus amerikai részlegének PR-osa, Aram Jabbari szerint azért, mert Európából egyetlen kiadó sem érdeklődött irántuk, nekik pedig nincsenek itteni kapcsolataik. S míg nem találnak egy megbízható partnert, a játék talonban marad, valószínűtlenné téve az európai premiert. Bár a fejlesztők már dolgoztak pár minket is érintő kiadóval (pl. a Square-rel), eddig nem tett lépést senki sem a Catherine terjesztése felé, ami nagyon szomorú hír. A játék egyébként Amerikában 26-án fog megjelenni Xbox 360-ra és PS3-ra.
A történet, marha jó, és tele van fordulatokkal. A rajzos része marha szép, de az animációk se csúnyák. DE és ez nagyon DE. Maga a játék, egy árkád cucc amit általában az ember 800 MS pontért tölt le LIVE-ról. Nagyrészt Vincent rémálmaiban vagyunk, és dobozokat kell megmászni miközben kergetnek felfelé. Ha elkapnak, vagy leesel, akkor meghalsz. Nagyon ötletes, és marha nehéz, de összességében, szerintem nem éri meg a tizensokezer forintos árat.
Ha valaki nem tud semmilyen érvet felhozni, okot vagy valamilyen példát mondani, hogy miért rossz egy játék, vagy neki miért nem tetszik akkor ez nem több szimpla trollkodásnál.
A viszontlátásra!
Mert nem is tudják alátámasztani. Aztán meg sírnak a CoD-os híreknél, hogy "hová lett a kreativitás"... Hát tessék, itt egy roppant kreatív logikai játék, amihez frankó sztorit is sikerült írni, és mi a válasz? "Fos."
Megnézném Japánban hány ember szarozta le pl. a STALKER-t, hogy mi ez a hülyeség? Biztos sokan,mert nekik az idegen. Ez van és kész.
Az a pár ember, aki rajong a Japán kultúráért, mangáért, miegymásért, az vegye, vigye, de nem kell a többséget leszólni azért, mert ez nekik nem jön be.
Ellenben pont az volt a célod, hogy "kilógj a sorból", de ezzel éppen hogy csak beálltál a sorba, ha érted mire gondolok.
Így is van: Fúj kultúrális tolerancia, és érdeklődés, meg kreativitás, csak az a jó, ami
itten van, aztat szeressük.....
Nem tom' már ki írta, hogy "intoleráns pöcsök", de ott a pont.
De különben ez TPS vagy mi ?
(A manga fanok ebbe a hozzászólásomba nem lettek beleszámítva.)