A GSC GameWorld érdekes stúdió: nem elég, hogy évek óta kiállnak a PC-s játékfejlesztés mellett, de még a kalózkodást is elnézik, ha van rá indok, ami legtöbbször az, hogy nincs eleget a tejbe aprítani ahhoz, hogy valaki 60 dollárt dobjon ki az ablakon egy-egy játékért.
Így aztán hiába kell majd állandó internetkapcsolat a Stalker 2-höz, lévén DRM-es lesz, ha a fejlesztői hozzáállásból nem a szembeköpő bizalmatlanság árad, már könnyebben el lehet fogadni a dolgot.
"A kalózkodás komoly problémánk: igyekszünk küzdeni ellene, de csak ésszerűen. Ha az emberek nem engedhetnek meg maguknak egy bolti változatot, a mi előnyünket szolgálja, hogy letölthessék és aztán fizetni akarjanak érte. Ukrajnában sok olyan termék van, amit az emberek annyira szeretnek, hogy ezt anyagilag is ki szeretnék mutatni. Mi is ilyen terméket szeretnénk készíteni." - nyilatkozta a GSC fejese, Szergej Grigorovics.
Magyarán ha valaki letölti a játékot, azért so-so tud majd szórakozni vele, mert a srácok célja sem az, hogy a warez teljesen lenullázódjon. Épp csak annyira lesz gagyi a sok félmegoldás, hogy a játékosok előbb-utóbb a program szeretetéből adódóan is vegyenek egy licencet, ami akár internetes kód is lehet majd. Bár nem a DRM a legszimpatikusabb megoldás, egy biztos: a GSC hozzáállása példaértékű lehet az olyan DRM-es kiadóknak, mint a Ubisoft.
(A képek értelemszerűen az első részből származnak.)
Így aztán hiába kell majd állandó internetkapcsolat a Stalker 2-höz, lévén DRM-es lesz, ha a fejlesztői hozzáállásból nem a szembeköpő bizalmatlanság árad, már könnyebben el lehet fogadni a dolgot.
"A kalózkodás komoly problémánk: igyekszünk küzdeni ellene, de csak ésszerűen. Ha az emberek nem engedhetnek meg maguknak egy bolti változatot, a mi előnyünket szolgálja, hogy letölthessék és aztán fizetni akarjanak érte. Ukrajnában sok olyan termék van, amit az emberek annyira szeretnek, hogy ezt anyagilag is ki szeretnék mutatni. Mi is ilyen terméket szeretnénk készíteni." - nyilatkozta a GSC fejese, Szergej Grigorovics.
Magyarán ha valaki letölti a játékot, azért so-so tud majd szórakozni vele, mert a srácok célja sem az, hogy a warez teljesen lenullázódjon. Épp csak annyira lesz gagyi a sok félmegoldás, hogy a játékosok előbb-utóbb a program szeretetéből adódóan is vegyenek egy licencet, ami akár internetes kód is lehet majd. Bár nem a DRM a legszimpatikusabb megoldás, egy biztos: a GSC hozzáállása példaértékű lehet az olyan DRM-es kiadóknak, mint a Ubisoft.
(A képek értelemszerűen az első részből származnak.)
Maga a DRM a Digital Rights Management rövidítése, ami nem egyenlő a folyamatos online kapcsolatot igénylő megoldással, hanem magába foglalja azt. A SecuROM is egy DRM például, meg ez is.
Itt lenne az ideje megtanulni.
Az idézett rész pedig vagy rosszul van fordítva, vagy egy nagy hülyeség.
Az ürge sajnálkozik, hogy sajnos Ukrajnában sokan nem engedhetik meg maguknak a játék megvásárlását.. ezért nem elég, hogy folyamatos netkapcsolat kell hozzá, hanem még valamit megbuherálnak, hogy a tört verzió se működjön, és a fent említett szegény ember is rákényszerüljön a vételre, vagy hagyja a játékot a francba.
Ez eddig oké, de ez a hozzáállás mitől is példaértékű és ettől mért is lesznek különbek, mint a Ubisoft?
Miért, te talán óránként kilövöd a netet?
Ha játszható lesz, és élvezhető ezzel a módszerrel, én nem fogok panaszkodni.
(És persze ne legyen a telepítések száma sem korlátozva...)
Ugyanakkor mégis azt mondom, hogy ideje felnőni: én sem futok az online DRM-ért, de mégiscsak egy olyan csapatról van most szó, akik éveken át csakis PC-re fejlesztettek, ergo ismerik a közösségük minden apró trükkjét. Én bízom a srácokban és meg fogom venni a játékukat -- hogy milyen gépre persze, az majd a megjelenéskor dől el.
Az lett a vége, hogy vártak...és később kijött egy "teljes" virágbolti verzió az összes feloldással.
Szerintem egyébként egyáltalán nem szimpatikus a megoldásuk és mint mindig rendesen, most is majd a fizető vásárlók fogják megszívni a harci..furulyát.
Erre jöhet egy fájl ami feloldja a limitet és lőn egy idő előtti warezverzió.
@InMortal:
Még semmit sem tudunk a játékról, csak hogy lesz, de te már nem veszed meg. Gratulálok!
InMotal: ennyire azért nem szörnyű a helyzet, ha a szervereket esetleg lelőnék előtte valószínűleg kihánynának magukból egy offline patchet - vagy Rockstar módra kiadnák hivatalosan valamelyik júzerméd cracket
InMortal: az UBI játékainál se voltak nekem problémáim a DRM-el.. de lehet hogy csak ennyire szerencsés vagyok...
ui.: neki kéne állnom lottózni
Ebben látod van valami (bár a Just Cause 2-t nem próbáltam).
Egyébként Legpuska szerintem arra gondolt, amire én.