Új főszereplőnk Wild Bill Sherman CIA-ügynök, aki a kormány fontos és nagy hatalmú személyiségeinek szennyesét tisztítja. Parancsra hidegvérrel elteszi láb alól bármelyik pimaszkodó drogbárót vagy fegyverkereskedőt, ám az utolsó földi küldetése balul sült el, ugyanis ahelyett, hogy csak egy köztörvényes bűnözőt ölt volna meg, véletlenségből egy iskolabusznyi kisgyerekkel és önmagával is végzett, ám ő nem halt meg — legalábbis a szó klasszikus értelmében. A purgatóriumban, félúton a menny és a pokol között rekedt, ahol előbb csak az életért, de később már a két nagy hatalom, az ördög és Isten parancsára is harcolnia kell. A játék során szinte azonnal megkapjuk a Painkiller fegyvert, ami nagyon jó bajtársunk lesz kirepülő körpengéinek hála, de ha ez kevés volna a démoni teremtmények ellen, akkor az online kooperatív módban az egyik haverunk segítségével is irthatjuk a szörnyeket, sőt még egy multiplayer mód is helyet kapott a folytatásban.
A Painkiller: Resurrection névre keresztelt játékban a Homegrown Gamesnek hála a kissé öregecske PAIN Engine egy alapos ráncfelvarráson esett át, hogy a sorozat előző részeiben már bizonyított osztrák művész, Peter Siedl víziói a lehető legjobban mutassanak a monitorjainkon. Az év végén megjelenő játék csak PC-re fog elkészülni, de a készítők azt tervezik, hogy később egy Xbox 360-as kiadást is tető alá hoznak.
A Painkiller: Resurrection névre keresztelt játékban a Homegrown Gamesnek hála a kissé öregecske PAIN Engine egy alapos ráncfelvarráson esett át, hogy a sorozat előző részeiben már bizonyított osztrák művész, Peter Siedl víziói a lehető legjobban mutassanak a monitorjainkon. Az év végén megjelenő játék csak PC-re fog elkészülni, de a készítők azt tervezik, hogy később egy Xbox 360-as kiadást is tető alá hoznak.
Végre egy PC Exkluzív cím .
FÁJDALOMCSILLAPÍTÓ - az alapfegyver ami darálja az ellent, találó név! XD
Am maga a játék óriási! 13 évesen találkoztam először vele(amikor a PC Guru DVD-jén volt demo, asszem 2004 áprilisi-májusi szám) és haverral rögtön a kedvencünk lett Aztán megszereztem olyan 1,5 éve és vigigvittem a kieggel együtt, csak ezt az új akármit nem játszottam. Ennek az agyatlan hentelésnek köszönhette sztem a játék a sikerét, mert nem félemetes és könnyed egyben jó szórakozás!
A BooH-nak is voltak hülye pályái, ahol nem lehetett nonstop irtani (pl. a Leningrádos, ahol szinte fedezékből kellett lövöldözni, annyira durván telepakolták tankokkal), viszont az alapjáték az isteni kedvenc volt nálam is.
Hogy most ebben a Homegrown-ban bízzak-e vagy sem, nem tudom... Én jobban örültem volna, ha a People Can Fly! a fejlesztő, mert ezekről az új készítőkről nem hallottam még sokat. S amit nem hallottam, az sem túl jó (pl. amit ]{redenc írt alább).
Ha kiadják ugyanazt, csak új pályákkal, nekem az is jó. Csak el ne rontsák annyira, mint a Necrovisiont vagy az Overdose-t, hanem legalább a a BooH minőségét hozza. Akkor talán még játszható lesz.
De ettől most nagyobb fantáziát várok
Bár... JoWooD engem aggaszt...
Az Overdose-nak kb. annyi köze van a Painkillerhez, mint a NecroVisioN-nek. Ugyanaz a motor, és kb. ugyanaz a játékstílus...
A Painkiller az, amit a People Can Fly csinált (és amit egyébként még az e-sport egyik versenyszámának is megválasztottak). Abból kettő van, az alapmű és a BooH. Pont.