A Star Trek Online-nal már bizonyított Cryptic Studios fejleszti az új D&D RPG-t, melynek címe csak simán NeverWinter lesz. A játékról tudjuk, hogy PC-re tuti elkészül, s hogy valamikor 2011 végén fog megjelenni. A történet hátteréről is elárultak egy keveset a fejlesztők, mely szerint NeverWinter városa az utóbbi pár évszázadban teljesen lezüllött, s most is a helyi érdekképviseletek hatalomért vívott háborúját nyögi.
A játékmenetről már kevesebb információ áll rendelkezésre. Ötfős csapattal eshetünk neki a nagy kalandnak, s ehhez mérten karakterosztályból is csak öt áll majd rendelkezésre (tolvaj, mágus, íjász, pap és harcos). Bár a fejlesztők a kooperatív élményre gyúrnak elsősorban, akkor sem lesz baj, ha nem leszünk elegen, ugyanis a játék ilyenkor MI által irányított karakterekkel pótolja a hiányzó embereket. Képek, videók egyelőre nincsenek.
A játékmenetről már kevesebb információ áll rendelkezésre. Ötfős csapattal eshetünk neki a nagy kalandnak, s ehhez mérten karakterosztályból is csak öt áll majd rendelkezésre (tolvaj, mágus, íjász, pap és harcos). Bár a fejlesztők a kooperatív élményre gyúrnak elsősorban, akkor sem lesz baj, ha nem leszünk elegen, ugyanis a játék ilyenkor MI által irányított karakterekkel pótolja a hiányzó embereket. Képek, videók egyelőre nincsenek.
Anyaszomorito: Én csak azt tudom remélni, hogy bővül majd, mert, ha sem vándor, sem orvgyilkos kaszt nem lesz benne, akkor a hajam tépem. (4e. ben már külön van assassin kaszt és igen jó, ennek ellenére én is a 3 és 3.5-öt favorizálom.)
Macskaköröm.
Szerintem ez is egy akció-RPG lesz. De ne legyen igazam...
Mondjuk a Neverwinterekben annyira nem merültem el, szóval ezért talán kevésbé lesz kár számomra.
A sztorijáért felelt, semmi másért. Mellesleg szerintem egy jó kis hack n' slash volt. Még is egy okot kérek, amiért az szerinted nem jó játék.
Amúgy meg kíváncsian várom.
A 4. kiadású D&D-ről meg én sem hallottam még túl sok jót, pláne számítógépre ültetve nem ér a harmadik kiadás nyomába. Viszont egy mezei akciójátékot gondolom alá tud támasztani, ahol úgyis inkább a kidolgozott világ (Forgotten Realms) és a játékos ügyessége lesz a fontos tényező, nem annyira a karakter.
HoweArl: lehet, hogy játékmechanikailag nem lesz jobb a Dragon Age-nél, na de egy Dragon Age világa még a lába nyomát sem érintheti a Forgotten Realmsnek.
Neverwinterről meg nem igaz, hogy nem tudnak lekopni.
Mindkét NwN korrekt játék volt, bár a második sokkal jobb, a Mask of the Betrayer kiegészítő meg egyenesen zseniális, ellenben a Dragon Age fő története tényleg nem nagy szám, viszont semmi köze nincs a jelenlegi témához, annak meg aztán pláne nincs, hogy mennyire kell gondolkozni vagy sem benne (megsúgom: annyira nagyon azért nem kell). A játékot pedig várom, az én szívemhez még mindig a D&D és a Forgotten Realms áll a legközelebb fantasy és szerepjáték, de pláne fantasy szerepjáték témában. Viszont abból az öt karakterosztályból ítélve ez inkább lesz Demonstone-szerű hack&slash, semmint klasszikus RPG...