Ez a „megadás” pedig a Mass Effect 3: Extended Cut című DLC-ben ölt testet, amely PC-re, PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra jelenik meg valamikor nyáron, és 2014. április 12-ig ingyenesen lehet majd letölteni. És hogy mi lesz benne? Nos a kissé szűkszavú sajtóközlemény szerint „újabb átvezető videók és epilógusjelenetek”, melyek „megpróbálják tisztázni a Mass Effect 3 befejezését, és mélyebb bepillantást engednek abba, hogyan is végződik személyes utazásunk”.
A BioWare feje, Ray Muzyka így kommentálta a bejelentést: „Mi mindannyian hihetetlenül büszkék vagyunk a Mass Effect 3-ra és Casey Hudson, valamint a csapat munkájára. A megjelenés óta figyelemmel kísértük a legelkötelezettebb rajongóink visszajelzéseit, és most válaszolunk rájuk. Úgy véljük, a Mass Effect 3: Extended Cut tartalma megfelelő egyensúlyt kínál a játékosok által keresett válaszok és a team művészi elképzelése között, amely a Mass Effect univerzum ezen sztoriívének végére vonatkozik.”
Mindehhez Casey Hudson, a játék kivitelezéséért felelős producer a következőket tette hozzá: „Megváltoztattuk a fontossági sorrendet a kiadás utáni fejlesztői munkákat illetően, hogy a rajongók megkapják, amit kértek: több lezárást, több tartalmat és a játék végének tisztázását, mindezt oly módon, hogy minden egyes játékos egyedi élményhez jusson.”
Hudson szavaiból egyébként az is leszűrhető, hogy több DLC is készülőben van, de mindent félretettek, és most csak az Extended Cut elkészítésére fókuszálnak. Jennifer Hale, a női Shepard parancsnok hangja egyébként az Edge portálnak adott interjújában pár napja elárulta, hogy a BioWare meg nem kereste fel újabb munkával, sőt még csak jelzést sem kapott afelől, hogy szükség lenne a finálét tisztázó DLC elkészítése során -- de nyilván a csapat meg akarta várni a hivatalos bejelentést, nehogy idő előtt kiszivárogjon a dolog, a felvételek rögzítésére még bőven van idejük, lévén az „idén nyár” elég tág időintervallumot jelent. Hale kisasszony egyébként azt is kifejtette, hogy meglepte a játék befejezése körüli balhé, de megtalálta ebben az egészben a jót is: ”Van ennek pozitív oldala is, hiszen ezek szerint az emberek nagyon törődnek a sorozattal, nem szeretnék, hogy vége legyen, s én is pont így gondolom.” Ez is egy nézőpont...
A BioWare feje, Ray Muzyka így kommentálta a bejelentést: „Mi mindannyian hihetetlenül büszkék vagyunk a Mass Effect 3-ra és Casey Hudson, valamint a csapat munkájára. A megjelenés óta figyelemmel kísértük a legelkötelezettebb rajongóink visszajelzéseit, és most válaszolunk rájuk. Úgy véljük, a Mass Effect 3: Extended Cut tartalma megfelelő egyensúlyt kínál a játékosok által keresett válaszok és a team művészi elképzelése között, amely a Mass Effect univerzum ezen sztoriívének végére vonatkozik.”
Mindehhez Casey Hudson, a játék kivitelezéséért felelős producer a következőket tette hozzá: „Megváltoztattuk a fontossági sorrendet a kiadás utáni fejlesztői munkákat illetően, hogy a rajongók megkapják, amit kértek: több lezárást, több tartalmat és a játék végének tisztázását, mindezt oly módon, hogy minden egyes játékos egyedi élményhez jusson.”
Hudson szavaiból egyébként az is leszűrhető, hogy több DLC is készülőben van, de mindent félretettek, és most csak az Extended Cut elkészítésére fókuszálnak. Jennifer Hale, a női Shepard parancsnok hangja egyébként az Edge portálnak adott interjújában pár napja elárulta, hogy a BioWare meg nem kereste fel újabb munkával, sőt még csak jelzést sem kapott afelől, hogy szükség lenne a finálét tisztázó DLC elkészítése során -- de nyilván a csapat meg akarta várni a hivatalos bejelentést, nehogy idő előtt kiszivárogjon a dolog, a felvételek rögzítésére még bőven van idejük, lévén az „idén nyár” elég tág időintervallumot jelent. Hale kisasszony egyébként azt is kifejtette, hogy meglepte a játék befejezése körüli balhé, de megtalálta ebben az egészben a jót is: ”Van ennek pozitív oldala is, hiszen ezek szerint az emberek nagyon törődnek a sorozattal, nem szeretnék, hogy vége legyen, s én is pont így gondolom.” Ez is egy nézőpont...
1-2x végigjátszod de nem többször. És hidd el a következő részt is megfogják venni.
Mivel a Mass Effect először Xboxra csinálták várható volt hogy azoknak a játékosoknak az igényeihez fogják kialakítani a sorozatot. PC- jobban szeretik az emberek az RPG-ket ellenben Xboxon az akció játékok dominálnak szóval nem véletlen hogy arra mozdult el a sorozat.
Nem értek egyet. A BioWare olyat alkotott amit még a legszarabb befejezéssel sem tudott elrontani. Tény hogy a befejezés rossz (ez az enyhébb kifejezés) de miután befejeztem a 3. részt nem érdekelt. Az 1.része még mindig fergeteges a 2. része pedig nem hibátlan de remek folytatás. Nem hiszem én sem hogy a BioWare a szarból tud aranyat csinálni de még fikázást és rinyálás helyett inkább megvárom a nyarat aztán lesz ami lesz.
Mert ha az egész ilyen minőségileg gyenge (és ez még kevés kifejezés) lenne, meg sem lepődnénk... de mivel egy remek játékot kaptunk, érthető, hogy sokan felháborodtak, nem?
Miért kell ilyen semmitmondó megjegyzéseket hozzáfűzni mindenhez?
Flemeth@ Ha igaz amit írsz akkor az MMO piac 90% "WoW copy". Amikor azt írod hogy kevesebb lehetőség van benne mint egy WoW-ban akkor kezdj el kicsit matekozni hogy melyik játék mennyi ideje van piacon. Az meg hogy bugos ajánlom hogy olvas el egy cikket az alap WoW-ról hogy abban mennyi bug és "lehetőség" volt.
A szart fényesítheted attól még szar marad...
Az univerzum belős logikájának teljes ellentmondást és a motiváció utolsó pillanatban történő megváltoztatását magyarázhatják 100 DLC-ben is. Nem fog menni elárulom...
Látszik sokat játszottál vele.