Szintén nagyon fontos a munkavállalók készségeinek, tudásának rendszeres fejlesztése, ehhez pedig elengedhetetlen a digitalizáció, a folyamatok automatizálása. 

Időmegtakarítás az értékteremtő tennivalók érdekében

A napi munka során a váratlan megkeresések, a HR osztály számára érkező üzenetek, és a hirtelen bejövő kérésekkel való foglalkozás rengeteg energiát visz el, így jóval kevesebb idő marad a komplexebb feladatokra. Másrészt az üzenetek elkeveredése esetén a keresgélésük is rendkívül idegőrlő tevékenység. 

cheqbot.jpg

Ennek kiküszöbölésére létezik egy tökéletes vállalati megoldás, mely lehetővé teszi a hatékony és gördülékeny belső kommunikációt. Meggyorsítja az amúgy időrabló folyamatokat, így sokkal több szabad kapacitás áll rendelkezésre a fejlesztő feladatokra. 

Az értékteremtő tennivalók jóval összetettebbek, és nagymértékben meghatározzák a vállalat jövőjét is. Az eredményes és gyors kétirányú kommunikáció, az üzenetek visszakövethetősége, és az adatok biztonságos tárolása az út a produktívabb hétköznapokhoz. 

A CHEQ praktikus megoldásai 

Az eszköz segítségével felkészülhetünk a legtöbb eshetőségre, legyen az egy váratlan vészhelyzet bejelentése az egyik kollégánktól, esetleg szabadság igénylésének leadása vagy hivatalos iratok gyors átküldése, bérpapírok intézése. 

A CHEQ megoldásai által fejleszthető a kollégák tudása, az oktatások lebonyolítása egyszerűsödik, az üzenetváltás azonnali és zökkenőmentes. A visszajelzéseknek köszönhetően nyomon követhető az üzenet célba érése, olvasottsága is. 

Egy másik nagyszerű érv mellette, hogy irányítható a vállalati kommunikáció, ezáltal elkerülhetőek a félreértések, pletykák. A közvetlen, visszakereshető információk bármikor a segítségünkre lehetnek. 

Nem okoz problémát a munkatársak gyors megszólítása sem, nem számít, hogy éppen egy másik telephelyen végzik a feladataikat, hiszen könnyedén elérhetőek. A CHEQ több különböző felületen is használható, így akár telefon, akár tablet vagy éppen egy laptop van a közelünkben, megoldható az alkalmazása. 

A cég eredményes jövője

Ez a modern, funkciógazdag vállalati megoldás segít a kapcsolattartásban, legyen szó új üzleti partnerekről vagy meglévő üzlettársakról. A belső kommunikációs csatorna révén jelentősen gyorsíthatók a tárgyalások, ugyanis a hagyományos szöveges és képes tartalmakon túl videós üzenetek is küldhetők. 

Az adatok biztonságos tárolása, a visszakereshetőség, és a statisztikák készítése sem lesz probléma többé. Hirtelen megtartott prezentáció, az írásos anyag továbbítása az összes kollégának vagy bármely hivatalos dokumentum gyors bekérése nem ütközik akadályokba. A CHEQ új utakat nyit meg a digitalizáció világában. Lehetőséget teremt egy könnyedebb, profibb, hatékonyabb céges kommunikációra.