• Elég lassan tölt be a Guilty Gear Strive
  • Olyannyira, hogy valaki végigvitte alatta a Castlevania: Harmony of Dissonance-t

Az újgenerációs konzolok egyik nagy előnye, hogy jelentősen lerövidítik a töltési időket, így nem kell többé perceket várnunk a következő pálya betöltésére, miközben már rongyosra olvasott tanácsokat olvasgatunk, vagy épp a telefonunkon pötyögünk. Ez persze nem minden játékra igaz, a Guilty Gear Strive például legyen bármilyen jó játék, a főmenüjébe való eljutás hosszú perceket vehet igénybe. A játékosok ezen ércelődve több kísérlettel is előálltak, volt aki befejezett a betöltés alatt egy Super Mario Bros 64 pályát, de egy speedrunner teljesítette a Castlevania: Harmony of Dissonance teljes kampányát, és még a stáblistát is végiggörgette, mire betöltött a játék.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!