Az Online Pass lényege, hogy az újonnan vásárolt játékhoz mellékelt számsorral oldhatjuk fel a program bizonyos szekcióját -- általában a multiplayer módot. Azonban ha a játékot használtan vettük meg, és mindenképpen szeretnénk kipróbálni a többjátékos módot, 10 dollárt kell fizetnünk egy új kódért.
Ezt a rendszert már jó ideje használja az EA, főleg nagyobb kaliberű, erősen multiplayer orientált játékoknál, az új SSX esetében azonban egy kicsit engedékenyebbek lesznek. A hódeszkás játékban ugyanis Online Pass nélkül is kipróbálhatjuk a multiplayer módot s annak minden szegletét, de a jó teljesítményünkért nem kapjuk meg a karakterünk és a felszerelésünk fejlesztéséhez szükséges krediteket. A pontok persze nem vesznek el, de mindaddig nem kaphatjuk meg ezeket, amíg ki nem váltottuk az online belépőnket.
Fontos tudni, hogy a pontgyűjtés csupán a multiplayer mód Global Events részében lesz korlátozva, így az Explore módban nyugodtan gyűjtögethetjük a fejlesztéshez szükséges kreditet Online Pass nélkül is, bár ez jóval lassabb folyamat lesz.
Ezt a rendszert már jó ideje használja az EA, főleg nagyobb kaliberű, erősen multiplayer orientált játékoknál, az új SSX esetében azonban egy kicsit engedékenyebbek lesznek. A hódeszkás játékban ugyanis Online Pass nélkül is kipróbálhatjuk a multiplayer módot s annak minden szegletét, de a jó teljesítményünkért nem kapjuk meg a karakterünk és a felszerelésünk fejlesztéséhez szükséges krediteket. A pontok persze nem vesznek el, de mindaddig nem kaphatjuk meg ezeket, amíg ki nem váltottuk az online belépőnket.
Fontos tudni, hogy a pontgyűjtés csupán a multiplayer mód Global Events részében lesz korlátozva, így az Explore módban nyugodtan gyűjtögethetjük a fejlesztéshez szükséges kreditet Online Pass nélkül is, bár ez jóval lassabb folyamat lesz.