Az Obsidian Entertainment közreműködésével az inXile Entertainment már lázasan dolgozik az eredeti Fallout elődjének is felfogható Wasteland folytatásán. A projekt a Kickstarternek köszönheti azt, hogy megvalósulhatott, hiszen egy ilyen régi vágású szerepjátékra a mai piac trendjeit nézve nem sok kiadó adott volna pénzt -- ám a rajongókból és érdeklődőkből még mindig akad szép számmal, s ők nem voltak restek megelőlegezni a bizalmat egy tapasztalt csapat nevének és ígéreteinek láttán.
Az öreg motorosokból álló banda az eredeti játékhoz teljes mértékben hű folytatást fog készíteni, megtartva annak minden fontos elemét, de ahol lehet és kell, ott javítani fognak a formulán. A frissen kiadott játékmenet-videóból most meg is nézhetjük, hogy hol tartanak a srácok -- annyit előjáróban azért elárulunk, hogy pofásan fest a játék, még félkész állapotban is.
Szerinted ha olyan hú de népszerűek lennének az ilyen stílusú játékok konzolokon, akkor nem lenne már ezeregy ilyen Wastland/XCOM-szerű játék már alapból rajtuk?
Nem a technológiaitól beszélek. Amúgy el vagy tájolódva, ha azt hiszed, hogy egy ilyen összetettségű játékot a konzolos közönség játszana. Szerinted miért nincsenek konzolokon ilyen játékok? Ott a kérdésedre a válasz.
Te egy Fallout 2-t vagy egy Temple of Elemental Evil-t el tudnál képzelni egy konzolon? Nemár. Meg egy ilyen interface-t konzolra implementálni? Csókolom a kezét annak ,aki megteszi.
Brian Fargo jót röhögne rajta, az biztos. Ilyen szintű összetettséggel biztos nem fog ez SOHA konzolokra menni. Ő direkt a hardcore (NEM FALLOUT 3 !!) rajongókat (pl. az RPG Codex-eseket) célozta meg. Meg hát - bármennyire is szeretem a konzolokat - most őszintén, nem konzolokra való ez. Az XCom egy teljesen más tészta volt, azon az eredetihez képest sokat egyszerűsítettek a játékmenetben.
Itt pedig nem lesznek kompromisszumok.