• Lett volna egy játék a Sötét lovag alapján
  • De az EA elkaszálta
  • Méghozzá 2008-ban
  • Most előkerült belőle pár kép

15 évvel ezelőtt, 2008-ban az EA és a Pandemic Studios nekilátott a Batman: The Dark Knight című, PS3-as és Xbox 360-as játék fejlesztésének, amely Christopher Nolan azonos című filmjén alapult. A térkép open-world lett volna, vezethető járművekkel és küldetésekkel. Azonban 2008 végére még sehol sem állt a projekt, ezért ment is az egész a levesbe. Az EA úgy döntött, hogy nem fizetik tovább a Batman-licencet, így az visszakerült a Warner Bros-hoz, ami végül az Arkham-sorozathoz vezetett. Most viszont Goran Bukvic művész (aki 2007 júliusától decemberéig a Pandemic Studiosnál dolgozott) megosztotta a Batman: The Dark Knight néhány koncepciórajzát az Art Station oldalán.

"2007-ben kaptam az első munkámat, mint karaktertervező egy AAA-videojátékban: ez volt a BATMAN – THE DARK KNIGHT" – írta Bukvic a leírásban. "A játékot végül törölték, de egy évet tölthettem azzal, hogy gonosztevőket tervezhettem hozzá. Az elképzelés az volt, hogy hihetően nézzenek ki, és ne legyenek eltúlozva. Ezek a karaktertervek ma már elavultnak számítanak, de különleges helyet foglalnak el a szívemben, mivel ezek adtak nekem egy kezdőlökést az iparágban." A 2008-as Nolan-filmben benne van Joker, Kétarc és Madárijesztő, míg itt Electructioner, Deadshot és Black Mask. Hogy a játék mennyire kapcsolódott volna a filmhez, azt nem tudni, de hasonlóan működhetett volna, mint a filmekből táplálkozó Pókember-játékok.