A két cég közül a Crytek ajánlata a kedvezőbb, ők ugyanis közvetlenül a független fejlesztőket célozva májustól mindösszesen havi 10 dollárért kínálják a CryEngine legfrissebb változatát, miközben tovább üzemeltetik, de már nem frissítik a meglévő, ingyenes fejlesztői készletet. A legjobb az egészben az, hogy nem kérnek részesedést a CryEngine-nel létrehozott termékek bevételéből -- nem úgy, mint az Epic.
Az Epic jóval borsosabban, de nem csak az indie cégek, hanem a nagyobb vállalatok számára is biztosít előfizetéses lehetőséget: mától kezdődően havi 20 dollár ellenében miénk az Unreal Engine 4 aktuális változata, ám itt már részesedést is fizetni kell, mégpedig 5%-ot a bevételből. Az Epic a közleményében megjegyezte, hogy ez valóban soknak tűnhet, de jó okuk van erre, ugyanis a megoldásukkal az eddigiekhez képest sokkal jobb játékokat lehet készíteni -- kaptuk egy videót is, ami igyekszik alátámasztani ezt az állítást.