- December 23-án jelenik meg a Star Citizen 3.0
- A fejlesztők az egyjátékos módot is demózták
- A Sqadron 42 még korai fázisban van, de remekül fest
Több mint egyóra hosszú videóval jelentkezett a Star Citizen egyjátékos módjaként szolgáló Squadron 42. A videó egy hosszabb küldetést mutat be, mely során a játékos a sztori egyik kulcsfontosságú szereplőjének megmentésére siet. A videó nemcsak hosszú, de informatív is: a fejlesztők végigkommentálják az egészet, kiderül többek között, hogy a végleges játékban mi magunk dönthetünk majd arról, hogy filmszerű vágások formájában szeretnénk látni a színészekkel felvett jeleneteket, vagy inkább végig szerepben maradunk.
A játék egyébként fenomenálisan néz ki, hosszú ideje most csillan meg először a CryEngine megannyi lehetősége. Az űrutazás valós idejű, a landolás pedig a már sokszor demózott részletes bolygófelszínnel kápráztat el. Pontos megjelenési dátum nincs, a videó címe szerint a játék "pre-alfa", és a legjobb esetben sem számíthatunk rá jövő év vége előtt. A rajongónak ugyanakkor jó hír, hogy mától elérhető az online komponens Star Citizen 3.0-s változata, ami hosszú késés után egy halom friss funkcióval dobja fel minden idők talán legambíciózusabb űrszimulátorát.
"Meg ne haragudj de nehogy már te megkérdőjelezd a szavam, én ilyesmivel foglalkozom."
Ez meg akkora *****ság, hogy a szilveszteri top10 leghülyébb kommentben biztos benne lesz.
Első mondat. Neked mi a nagy tényed, hogy egy ház nem fogyaszt RAM-ot, de egy kuka igen?
Én legtöbbször egyébként már nem is olvasom a kommenteket a Star Citizen híreknél, de néha még a cikkírók is akkora faxságokat írnak, hogy csak na! ^^ Itt legalább a cikkező/hírező viszonylag tárgyilagos bírt maradni, meg pontos. :-)
Első mondat. Neked mi a nagy tényed, hogy egy ház nem fogyaszt RAM-ot, de egy kuka igen?
Ez egyébként akkora lúzerfordulat, ajánlom, hogy soha többe ne használd ezeket a szavakat ilyen, vagy hasonló sorrendben.
Ez egyébként akkora lúzerfordulat, ajánlom, hogy soha többe ne használd ezeket a szavakat ilyen, vagy hasonló sorrendben.
Azért mert *****ságot írtál, és kijavítottak? Már háromszor is?
"amikor nekem ez a foglalkozásom?"
Excelben adatokat felvinni nehezen tartozik a foglalkozások közé. Amit írtál, az meg akkora baromság, hogy ezek után csoda lenne, ha bárki számítógép közelébe engedne. Merthogy az operatív tárba azok kerülnek, amiket éppen használunk, vagy nagy valószínűséggel használni fogunk (de még nincs a cache-ben), legyen az egy kuka, egy statikus ház, a padló, wifi driver, az asztal, a vírusírtó, a folyamatkezelő, TCP/IP protokoll, akármi ami éppen használatban van. (Ha nincs elég memória, de nem okvetlenül fontos egyszerre mindent használni, pl. az asztalt teljes képernyős játék közben, akkor azokat átteszi a swapba. Ezt szokták minimum gépigénnyel jelölni.)
És akkora baromságokat irkáltok, az én példámhoz egy házat viszonyitassz, ami statikus modell, nem mint a kuka amit irtam, ami mozgatható tárgy, vagy szerinted minek létezik az a bug hogy amikor a látómeződbe kerül egy tárgy, a távolban látod hogy pattog, ellenben egy házzal amit az atombombával se tudsz fellökni?
Az a megtizszereződött a fizetése valami nagyon furcsa vicc, vicc akart az lenni?
A magam részéről + max. csak 1 dolgot tennék hozzá ahhoz, hogy: "Meg ne haragudj de nehogy már te megkérdőjelezd a szavam, én ilyesmivel foglalkozom."
Manapság kb. mindenki (pláne a neten) minumum 1 kis Leonardo da Vincinek képzeli magát, 1 polihisztornak, aki mindenhez ért. De ennyi, többet nem is fűznék hozzá a kommentjeid tartalmához, a lényeget már úgy is leírtam előzőleg, Krys meg szerintem kellőképpen még kiegészítette.
Szóval itt a vége, fuss el véle: Boldog Karácsonyt! :-)
Ja, meg tőlem akár Dennis Ritchie is lehetsz, ha *****ságokat beszélsz, akkor nyílván belekötök.
Ennek ellenére fogalmad sincs, hogy mire használjuk az operatív tárat...
"mozgó-változó, vagy akár változtatható tárgyak terhelik a rammot, mint például egy kuka a gta5ben,aminek készenléti ideje van, bármelyik pillanatban felborithatod, tehát ez folyamatos lehetőség allatt áll, na a ram használata főként erre megy el. "
Nem, a RAM-ban az van, ami éppen használatban van. A te példáddal élve. Egy ház messze a távolban is a RAM-ban van. Vagy a kezedben levő fegyver lövési sebessége, még ha nem is tüzelsz éppen.
"+akkor már lyukadjunk ki oda hogy mennyi 16gb ram mostanság, a taiwani meg mittoménmilyen vizkatasztrófa után, 40-50%ot is nőttek az árak,"
40 kHUF. Plusz-minusz.
"ó hoppá, átlagembernek mióta van 500-600ezerje minimum? "
Nem szoktál TV-t nézni? Már mindenkinek megtízszereződött a fizetése. :)
Már annó, kb. 10 éve pl. az offline/story-módos GOTHIC 3 is csak úgy futott stabilan a patchek után is, ha volt elég RAM alatta, kb. 4GB, ha jól rémlik. Aztán pl. a Witcher 3-nál is kell a min. 8GB RAM, pedig az is offline játék, deka online, multis rész nincsen benne De OPEN-WORLD játékok, akár a Star Citizen is lesz majd, ha teljesen elkészül. Ezek a játékok kivétel nélkül töltenek be rengeteg adatot (nem csak grafikait) folyamatosan a játék alatt, nem csak az elején, mikor a töltő-képernyőt láthatod. SSD mondjuk segíthet ezeknél a játékoknál sokat de ugyanúgy a kellő mennyiségű RAM is a stabil játékhoz. 1 jó proci + VGA + táp kombóval meg akár csutkán is futtathatod grafikailag, akár 4K-ban is, bár 4K-ban 60 FPS-re nem biztos, h számíthatsz majd jelenleg, akármennyire is bika a vasad.
Már annó, kb. 10 éve pl. az offline/story-módos GOTHIC 3 is csak úgy futott stabilan a patchek után is, ha volt elég RAM alatta, kb. 4GB, ha jól rémlik. Aztán pl. a Witcher 3-nál is kell a min. 8GB RAM, pedig az is offline játék, deka online, multis rész nincsen benne De OPEN-WORLD játékok, akár a Star Citizen is lesz majd, ha teljesen elkészül. Ezek a játékok kivétel nélkül töltenek be rengeteg adatot (nem csak grafikait) folyamatosan a játék alatt, nem csak az elején, mikor a töltő-képernyőt láthatod. SSD mondjuk segíthet ezeknél a játékoknál sokat de ugyanúgy a kellő mennyiségű RAM is a stabil játékhoz. 1 jó proci + VGA + táp kombóval meg akár csutkán is futtathatod grafikailag, akár 4K-ban is, bár 4K-ban 60 FPS-re nem biztos, h számíthatsz majd jelenleg, akármennyire is bika a vasad.
Azért szerintem fontos lenne itt is a cikkírónak picit naprakészebb infókat, jellemzőket használnia a játékról, nem pedig azt írni pl. h: "hosszú ideje most csillan meg először a CryEngine megannyi lehetősége." Annyit azért ne márt tudni, hogy ez már régóta nem a Cryengine, amit a Star Citizen használ. Ahogyan pl. a Witcher játék sem használta már a BioWare motorját aztán (csak azért, met eredetileg tőlük volt az 1. Witcher játék enginje) hanem saját készítésűvé vált ott pl. a motor.
Mert ugye 1ébként meg éppen most írtak mindenhol róla, h éppen ezért pereskedik a Crytek velük, h igazából nem is az ő enginüket használják, licenszelik, így nem véletlenül nem is szerepeltetik a CryEngine logóját már a játékukban, ám a Crytek szerint ez nem igaz. Mondjuk a játék készítői, + az Amazonnál is szerintem erről másképpen vélekednek, mint a Cryteknél.
A jelenlegi, naprakész infók és tények szerint a Star Citizen a Amazon Lumberyard enginjét használja, nem pedig a Cryengine-t a Crytek-től. Viszont a cikk hangvétele ezúttal normális legalább, hibák meg 1ébként is mindig akadnak mindenhol.
Sok a 16 GB ? Lehet de manapság nem olyan nagy dolog a 16 GB RAM. Talán nem követelmény mert nem írják ki de sok játéknak igenis kell hogy rendessen fusson.
A networking a legnagyobb hátráltató mert a cryengin nem erre készült de ha azt leküzdik akkor valoszinüleg elkészül a játék és a végeredmény felülmulja a mai tucatjátékokat. Viszont ez a nagy hátráltató tényező nincs jelen az SQ42 nél így már csak az AI és a polish maradt.