Közeleg a Ghost Recon: Future Soldier, így a játékról egyre többet beszélnek a marketingesek. Most például Jean-Marc Geoffrey kreatív szakember nyilatkozta a Eurogamernek, hogy játékuk realisztikusabb lesz a legtöbb arcade stílusú shooternél, mint amilyen a Call of Duty is.
"Ha van egy négyfős csapatod, akik simán elintéznek negyven másik embert, akkor az nem élethű. Az ilyesmihez megfelelő felszereltség kell, nem elég jó lövésznek lenni. Nem akartuk, hogy valaki, aki jobb a többieknél, előrerohanhasson és mindenkit lelőjön, a többiek meg csak pislogjanak. Igyekeztünk úgy felépíteni a játékot, hogy gondolkodni kelljen, mielőtt meghúzzuk a ravaszt. Nem hiszem, hogy a mostani lövöldözős játékok túl könnyűek -- a Call of Duty mutatott ezt-azt a piacon --, de azt igen, hogy kell lennie valaminek az arcade shooterek és a katonai szimulátorok között. Szerintem megtaláltuk azt a valamit."
Persze mondhatnánk, hogy egy Ghost Reconnak nem éppen a Call of Dutynál kéne élethűbbnek lennie, de végül is a kis cél is cél. A játék május 25-én jelenik meg PS3-ra és Xbox 360-ra, a PC-s premierre még várnunk kell.
"Ha van egy négyfős csapatod, akik simán elintéznek negyven másik embert, akkor az nem élethű. Az ilyesmihez megfelelő felszereltség kell, nem elég jó lövésznek lenni. Nem akartuk, hogy valaki, aki jobb a többieknél, előrerohanhasson és mindenkit lelőjön, a többiek meg csak pislogjanak. Igyekeztünk úgy felépíteni a játékot, hogy gondolkodni kelljen, mielőtt meghúzzuk a ravaszt. Nem hiszem, hogy a mostani lövöldözős játékok túl könnyűek -- a Call of Duty mutatott ezt-azt a piacon --, de azt igen, hogy kell lennie valaminek az arcade shooterek és a katonai szimulátorok között. Szerintem megtaláltuk azt a valamit."
Persze mondhatnánk, hogy egy Ghost Reconnak nem éppen a Call of Dutynál kéne élethűbbnek lennie, de végül is a kis cél is cél. A játék május 25-én jelenik meg PS3-ra és Xbox 360-ra, a PC-s premierre még várnunk kell.
A látványvilág lerombolja azt amitől egy játék realisztikus lehetne.
(na meg a játék fizikája)
A játékok célja nem a valóság szimulációja ha lenne egy játék ami tényleg élethű senki se játszana vele mert unalmas lenne naponta fegyvert tisztítani vagy autót szerelni és bevásárolni hogy ne halj éhen.A játékok célja a szórakoztatás ez az én véleményem ezért nem szoktam egy játékot degradálni ellenben azokkal akik ezen élik ki magukat és azzal érvelnek hogy amivel ők játszanak reális.
Plusz az élet nem játék a játékokat lehet nem komolyan venni és ha hibázunk vissza töltjük és nevetünk rajta legközelebb az életről remélem nem kell beszélnem hogy megértsd.
BF3 és a realisztika.... semmi köze hozzá.
Életben lelőnek nem fognak egyből újra éleszteni és egy dobozból sem fogsz felgyógyulni sőt 10 másodperc alatt nem hevered ki ha 2 cm-re melléd lő egy tank ami szintén meggyógyul egy rpg lövés után.És még folytathatnám estéig.Cod-ban pedig nincs annyi lehetőség hogy realitással szóba ejtsük.
Szóval szerintem ne hozz fel olyan játékot amiről fogalmad nincs egy olyan cikkben amihez a játéknak nincs köze.
Akkor te se játszottál a bf 3-mal.....több helyen bele lehet kötni a realitásába mint gondolnád.
Ennyi erővel mondhatták volna példának CoD helyett a Painkillert is...
Előbb fel kell dolgoznom ezt a lehengerlő információt
Másrészt a CoD ot tényleg nem nagy szó realizmusban verni, mért nem a BF3 nak esnek neki? Kicsit keményebb dio lenne.