Pár napja adtunk hírt róla, hogy a Doom 3 forráskódja azért nem jelent meg, mert pár jogász aggódott egy bizonyos, ezeréves licencszerződés miatt. Akkor úgy tűnt, hogy Carmacknak át kell írni a kódot, s ez minden bizonnyal 2012-re tolja annak kiadását, de ma reggel megtört a csend, és felkerült a csomag a GitHubra.
Akit érdekel, hogy ért el technológiai forradalmat Carmack és az id 2004-ben, ide kattintson és álmélkodjon -- persze ez csak azoknak szól, akik értenek is a dologhoz, mások egy kukkot sem értenek majd a fájlrengetegből.
Érdekesség, hogy a Doom 3-ban debütáló id Tech 4 még mindig a piacon van, hisz a Prey 2 e motor átalakított formáját használja, meglepően eredményesen, tegyük hozzá.
Akit érdekel, hogy ért el technológiai forradalmat Carmack és az id 2004-ben, ide kattintson és álmélkodjon -- persze ez csak azoknak szól, akik értenek is a dologhoz, mások egy kukkot sem értenek majd a fájlrengetegből.
Érdekesség, hogy a Doom 3-ban debütáló id Tech 4 még mindig a piacon van, hisz a Prey 2 e motor átalakított formáját használja, meglepően eredményesen, tegyük hozzá.
Én ha annyira tudnám mit hogy kell ebben szerintem egy classic CoD ot kezdenék el kicsit megszépiteni
Még nem néztem át teljesen, de nem semmi, ha tényleg profi C++-os lennék, és játékot kezdenék fejleszteni, tuti használnám ezt.
Egyébként szvsz Source engine > id tech 4