- Elérhető az 1.04-es patch
- A gyűjtemény összes címét javítja
- További hibajavítások is érkeznek a jövőben
A Twitteren a Rockstar felfedte a Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition 1.04-es frissítését, amely a remaster számos hibáját kijavítja, és masszívan befoltozza a trilógia minden egyes címét. A vaskos changelog megtekinthető a Rockstar Support oldalán, és bár az egyes címek minden platformon eltérő frissítéseket kaptak, mindháromról megjegyezték, hogy javított töltési időkkel, grafikával, textúrákkal, képfrissítéssel, stabilitással, valamint a folyamatos hibák javításával orvosolták őket. A frissítés leginkább az olyan hibákat javította, mint a San Andreasban az átvezetők alatt a beltérben is megjelenő eső, valamint a Grand Theft Auto 3-ban és a Vice Cityben a beakadó, vagy teljesen össze-vissza keringő kameranézet.
Title Update 1.04 for Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition, is now available on PS5, PS4, Xbox Series X|S, Xbox One, Switch, and PC: https://t.co/miBLbBD46S
— Rockstar Support (@RockstarSupport) February 28, 2022
A Rockstar Games korábban ígéretet tett arra, hogy a felújított gyűjtemény több problémáját is orvosolják, és visszahozták a GTA-trilógia klasszikus kiadásait a Rockstar Launcherre. Ennek ellenére továbbra is több probléma merült fel a rossz hírű címmel és annak folyamatos bugjaival kapcsolatban. Bár úgy tűnik, hogy a Rockstar Gamesnek és a GTA remastert fejlesztő Grove Street Gamesnek még rengeteg munka van hátra, ez az új patch bizakodásra adhat okot.
Amúgy Switchen hatalmas a javulás, legalább is a GTA 3 és a GTA Vice city összehasonlíthatatlanul szebben fut, folyékonyan, teljesen megszűntek a beszaggatások. Vagyis úgy ahogy kiadáskor kellett volna lennie. A San Andreast még nem próbáltam de a másik két játékot gyakorlatilag teljesen rendbe tették!