• 2023 elején érkezhet a Netflix reklámokat tartalmazó új előfizetése
  • A szolgáltató fokozatosan tervezi a bevezetését

Jobb napokat is megélt már az egykor egyeduralkodó Netflix, melynek népszerűsége legfrissebb jelentése alapján elképesztő mértékű visszaesést mutat, amit még a Stranger Things új évadja sem tud megfékezni. A szolgáltató persze mindent megtesz, hogy mentse a menthetőt, melynek részeként már korábban belengette a jelszómegosztás korlátozása mellett a reklámok bevezetését, utóbbiról pedig most többet is megtudhattunk.

netflix01.jpg

A Netflix elmondása szerint 2023 elején várható a hirdetésekkel megtoldott új, olcsóbb konstrukció, ami azonban fokozatosan kerül majd bevezetésre, kezdve az olyan országokkal, ahol jelentősek a reklámköltekezések. A szolgáltató hozzátette, hogy a visszajelzéseket figyelembe alakítják majd az új előfizetési opciót, amelytől azt remélik, hogy nem csak az előfizetők számát dobja majd meg, de a cég bevételét is.