Egyelőre hivatalos forrás még nem erősítette meg azt, hogy az EA Gothenburg egy új Need for Speeden dolgozna, ám a korábbi nyomok, és a most előkerült álláshirdetés nagyon is erre utalnak -- ma azt tudtuk meg, hogy a csapat autóbolond tervezőt keres.
A munkaköri leírás szerint a jelentkezőnek imádnia kell az autókat, s elegendő technikai tudással kell rendelkeznie ezekről, hogy tökélyre tudja fejleszteni a játékon belüli kinézetüket. A dolgozó feladata az, hogy nagy pontossággal megépített modelleket készítsen el, amelyekre jó ránézni, elvégre a járgányok központi szerepet játszanak a programban.
Az EA Gothenburg célja, hogy következő generációs játékokat készítsenek el a Frostbite 2 grafikusmotort használva, s noha a titkos projekt címét még nem ismerjük, nagyon úgy tűnik, hogy egy NFS-ről van szó. A stúdió vezetője egyébként a képen látható Markus Nilsson, aki korábban a DICE producere volt, és pár Battlefield-játék mellett a Need for Speed Shift 2 Unleashed fejlesztését is irányította.
Friss: már a fejlesztők hivatalos oldalán is ott szerepel a Need for Speed.
A munkaköri leírás szerint a jelentkezőnek imádnia kell az autókat, s elegendő technikai tudással kell rendelkeznie ezekről, hogy tökélyre tudja fejleszteni a játékon belüli kinézetüket. A dolgozó feladata az, hogy nagy pontossággal megépített modelleket készítsen el, amelyekre jó ránézni, elvégre a járgányok központi szerepet játszanak a programban.
Az EA Gothenburg célja, hogy következő generációs játékokat készítsenek el a Frostbite 2 grafikusmotort használva, s noha a titkos projekt címét még nem ismerjük, nagyon úgy tűnik, hogy egy NFS-ről van szó. A stúdió vezetője egyébként a képen látható Markus Nilsson, aki korábban a DICE producere volt, és pár Battlefield-játék mellett a Need for Speed Shift 2 Unleashed fejlesztését is irányította.
Friss: már a fejlesztők hivatalos oldalán is ott szerepel a Need for Speed.