A Mad Max nem csupán brutális stílusa és ausztrál akcentusa miatt lesz különleges, a játékot készítő Avalanche Studios plusz meglepetéseket is tartogat számunkra. Röpke 10-15 év alatt meguntuk azokat az ismétlődő kocsiba be, kocsiból ki átvezetőket, amelyeket minden második autós játékban láthatunk. „A Mad Max más lesz.” -- ígérik a fejlesztők, hisz egyedi áttűnések várhatók a gyaloglós és autós szakaszok között.
Mivel stílusát tekintve nyílt világú alkotásról beszélünk, igen gyakran fogunk találkozni olyan jelenetekkel, ahol Max éppen lábbusszal közlekedik, vagy egy dögös verdában feszítve koptatja az aszfaltot. A vezető tervező, Peter Johansson beszámolója során megemlített egy általa „zökkenőmentes átmenetnek” nevezett rendszert. A játék jelenleg korai alfa-fázisban van, ám annyi már bizonyos, hogy Max négykerekűje, a Magnum Opus sokat nyom a latba, amint a túlélés lesz a tét.
Sokat még nem tudunk az említett transition-rendszert illetően, de az biztos, hogy járművek nagy szerepet játszanak a harcok során. Max mindössze egyetlen kocsit fog birtokolni, viszont több mint 50 másik járgányt vezethetünk a végigjátszás során.
A hírek mellett ne felejtsétek el megtekinteni a tegnap frissen-ropogósan érkezett Mad Max gameplay trailert sem. Jó szórakozást!
Mad Max -- Megjelenés: 2014 -- Gépigény: nem ismert
(jó biztos hogy nem, de akkor is...)