Picit elhanyagoltuk eddig az Ironclad jó pár éve készülő, klasszikus, 4x stílusú, valós idejű űrstratégiáját. A játék a műfajban ismerős elemeket kínálja: közeli bolygókat és távoli naprendszereket kell felfedezni és uralmunk alá hajtani hol brutális erővel, hol okos taktikázással, hol ügyes diplomáciával. A csatákban részt vevő hajók fejlődnek, offenzív és defenzív képességeik nőnek, és a szintlépéssel új, egyedi tulajdonságaikhoz is hozzáférhetünk. Planétáinkon és légkörükben kutató- és fejlesztőlaborok, fegyverplatformok, más egyéb struktúrák építhetők, mellyel stratégiai és gazdasági erőnket fokozhatjuk. Mindehhez természetesen epikus történet dukál, no és egy házi készítésű motor, az Iron Engine, mely életre kelti a számos idegen fajjal, hajókkal, bolygókkal és galaxisokkal benépesített űrt. Ráadásul a cég saját meccsszervezős, rangsorolós, statisztikakövetős online platformot épít ki IroncladOnline (ICO) néven, ahol egyszerre egy-egy meccsben 10 játékos csatázhat egymással a galaxis ura címért. A játék egyébként az eddigi tesztek alapján igencsak finom darabnak tűnik, hisz még az amúgy háklis GameSpot is baromi eredeti és elegáns űrstratégiának nevezte, kiemelve a motor azon jóságát, melynek köszönhetően a több naprendszert magába foglaló nézetből átmenet nélkül közelíthetünk rá bármely harcoló csónakra, hogy átvegyük annak irányítását, az egyszerűen kezelhető interfészt, a jól muzsikáló M.I.-t, a látványt magát, és az addiktív játékmenetet.
A cucc már túl van két zárt bétafázison, a srácok tehát jól haladnak a munkával. Nos, a harmadik béta most kezdődik, amelybe ráadásul bárki bekapcsolódhat, aki szeptember 26-ig előrendeli a játékot a TotalGaming.net rendszerén vagy a hivatalos weboldalon keresztül. A résztvevők bekapcsolódhatnak a tíz fős ütközetekbe, ahol 14 pálya várja őket rengeteg játékmóddal, kipróbálhatják a Kalózbázist a maga önálló gazdaságával, a különféle űranomáliák, eltérő bolygótípusok nyújtotta taktikai-stratégiai változatosságot, az újfajta kutatórendszert, melynek segítségével a bolygók geográfiájának, állat- és növényvilágának, nyersanyagainak elemzésével optimálisan aknázhatják ki az adott planétát, és mindezt már a korábbi két bétát követő rengeteg fejlesztés és hibajavítás után. És ha minden baba, a teszteken sem hasal el a projekt nagyon, a játék 2008. februárjában landolhat a boltokban. Az eddigi bétafázisokból származó képeket megtaláljátok a galériában.
A cucc már túl van két zárt bétafázison, a srácok tehát jól haladnak a munkával. Nos, a harmadik béta most kezdődik, amelybe ráadásul bárki bekapcsolódhat, aki szeptember 26-ig előrendeli a játékot a TotalGaming.net rendszerén vagy a hivatalos weboldalon keresztül. A résztvevők bekapcsolódhatnak a tíz fős ütközetekbe, ahol 14 pálya várja őket rengeteg játékmóddal, kipróbálhatják a Kalózbázist a maga önálló gazdaságával, a különféle űranomáliák, eltérő bolygótípusok nyújtotta taktikai-stratégiai változatosságot, az újfajta kutatórendszert, melynek segítségével a bolygók geográfiájának, állat- és növényvilágának, nyersanyagainak elemzésével optimálisan aknázhatják ki az adott planétát, és mindezt már a korábbi két bétát követő rengeteg fejlesztés és hibajavítás után. És ha minden baba, a teszteken sem hasal el a projekt nagyon, a játék 2008. februárjában landolhat a boltokban. Az eddigi bétafázisokból származó képeket megtaláljátok a galériában.
Az egyetlen ami ötletes volt, de csak látványban a genesis rising, kár, hogy olyan kiegyensúlyozatlan volt, és nem elég mély a játékmenet.
pl: építgetek, fejlesztgetek aztán csak símán jön egy üzenet, hogy mivel agresszív politikát folytatok megtámad a gipszjakab mit'tom én milyen birodalom! Hozzá kell tennem egyetlen egy bolygót sem folglaltam még el. Aztán kinyirnak ! Na ezért rosssz.
Az IG első része viszont istenkirály játék volt. Mai napig az a legjobb!!!!!!!
AVE
Itt viszont ahogy végignéztem, nem tűnik valami eredetinek a járgányok kialakítás. Elég fantáziátlan némelyik, darabos, tömbös, sok esetben egészen órmótal. Némely helyekről pedig egyértelmű nyúlás... vagy valami hasonló, bár azok a hajók legalább jól néznek ki. Gondolok itt a Babilon 5 sorozatra, illetve az X3-ra. Bár mondjuk ez annyira szerintem nem lenne, baj... csak a játékélmény legyenn olyan lebilincselő Mint az IG.!