A cím ne vezessen félre senkit, a Söldner-X: Himmelsstürmer (nálam máris elnyerte az év játékcíme kitüntetést - ]{r.) teljesen másról szól, mint
a hasonló című játék, ez ugyanis egy klasszikus shoot 'em up, abból is
a szebb fajtából. A történet szerint a jövőben járunk, és egy idegen
vírus, mely a Conceyta gázóriásról származik, támadja a földi
élőlényeket és a technológiát. Ezt kell nekünk megállítani egy
antihősnek is nevezhető karakterrel, aki fejvadász és zsoldos
egyszemélyben. A feladat természetesen egyszerű, verekedjük végig
magunkat a vírussal fertőzött területen és írtsunk ki mindent, ami az
utunkba kerül, majd végül markoljuk fel a jól megérdemelt pénzkötegeket.
Négyféle helyszín lesz, összesen 12 pályával, és ezek mindegyike gazdagon be lesz rendezve, rengeteg (több, mint 20) elérhető extrával együtt. Fegyverekből öt áll majd rendelkezésre, de ezeket mind lehet fejleszteni. A játékmenet a szokásos, sok gyűjtögetéssel, lövöldözéssel, de azért tudnak újítani is a készítők taktikai elemek becsempészésével, melyek főleg a két fős kooperatív játékmódban használhatók majd ki. Hat nehézségi szintet (nagyon könnyű, könnyű, normál, nehéz, lehetetlen, rémálom) építettek be, és egy online eredményfigyelő is lesz, hogy kiderüljön, ki a legjobb pilóta. A grafika szerintem magáért beszél, szép, nagy felbontású textúrák mindenfelé, plusz a sok időjárási (köd, eső, villámlás) és egyéb effekt. A zene (Rafael Dyll alkotása) pedig elég kellemes lesz ahhoz, hogy jól aláfesse a hangulatot.
A megjelenésről és egy esetleges demóról még nincs konkrét információ, csak előbbiről tudni annyit, hogy télre tervezik, ez pedig lehet idén év vége vagy jövő év eleje is akár. Amint lesznek új információk, elhozzuk nektek.
Négyféle helyszín lesz, összesen 12 pályával, és ezek mindegyike gazdagon be lesz rendezve, rengeteg (több, mint 20) elérhető extrával együtt. Fegyverekből öt áll majd rendelkezésre, de ezeket mind lehet fejleszteni. A játékmenet a szokásos, sok gyűjtögetéssel, lövöldözéssel, de azért tudnak újítani is a készítők taktikai elemek becsempészésével, melyek főleg a két fős kooperatív játékmódban használhatók majd ki. Hat nehézségi szintet (nagyon könnyű, könnyű, normál, nehéz, lehetetlen, rémálom) építettek be, és egy online eredményfigyelő is lesz, hogy kiderüljön, ki a legjobb pilóta. A grafika szerintem magáért beszél, szép, nagy felbontású textúrák mindenfelé, plusz a sok időjárási (köd, eső, villámlás) és egyéb effekt. A zene (Rafael Dyll alkotása) pedig elég kellemes lesz ahhoz, hogy jól aláfesse a hangulatot.
A megjelenésről és egy esetleges demóról még nincs konkrét információ, csak előbbiről tudni annyit, hogy télre tervezik, ez pedig lehet idén év vége vagy jövő év eleje is akár. Amint lesznek új információk, elhozzuk nektek.