Blake Jorgensen, az EA pénzügyi igazgatója a UBS 2013 Global Technology konferencián beszélt arról, hogy a kiadó nem fog évente újabb és újabb Battlefielddel jelentkezni, ez ugyanis problematikus, illetve rizikós lenne.
A kiadó meglátása az, hogy minden új résznek kellően el kell térnie az elődtől, elegendő újdonságot kell nyújtania, ám ez a célkitűzés veszélybe kerül, ha éves rendszerességgel akarnának kiadni új játékokat, hiszen előfordulhat, hogy a folyamat során megölik a sorozat. Egy Battlefield elkészítése emiatt nagyjából két évet vesz igénybe, hiszen így tudják biztosítani azt, hogy az alapcsapat és az általuk jelentett felhasználói élmény adott legyen.
A Battlefield 4 fejlesztését a svédországi DICE végezte, míg a frissen alapított DICE LA kisegítő munkát végez -- összehasonlításképpen a Call of Duty: Ghostson az Infinity Ward, a Raven Software és a NeverSoft Entertainment dolgozott.
Jorgensen tovább elmondta azt is, hogy ha évente adnának ki Battlefieldeket, azok ártanának a letölthető tartalmak eladásainak, melyek az alapjáték megjelenése után még sokáig, egy évig friss bevételforrást jelentenek.
Persze mára már a patchből kiszedték ezeket az extrákat és pénzzé tették, a kiegészítőket meg feldarabolták és azokat csepegteti kegyenként.
Az előre betervezett DLC-ről nem is beszélek, mikor az eredeti lemezen rajta van a DLC, csak rejtve, és települ is, de csak a megvásárolt LC kód után aktiválódik.
Szóval a régi rendszer játékos barátabb és pénztárca kímélőbb volt.
Igen, majdnem elfelejtettem a "két csapat egymást váltják évente" rendszert, ami jövőre talán megváltozik a három brigádosra.
És a marketing: inkább egyik játék reklámját, hirdetését és előzeteseit sem fogom nézni, mert az csalóka, mint a médiavilág minden szegmensében. Gondolom nem kell elmagyaráznom a reklámokat, amik csak pénz lehúzás lehetőségét garantálja a fogyasztónak. Inkább a tapasztalat, illetve valami éles demonstráció biztosít a döntésre (demo, kiselőadás, stb.).
Persze mára már a patchből kiszedték ezeket az extrákat és pénzzé tették, a kiegészítőket meg feldarabolták és azokat csepegteti kegyenként.
Az előre betervezett DLC-ről nem is beszélek, mikor az eredeti lemezen rajta van a DLC, csak rejtve, és települ is, de csak a megvásárolt LC kód után aktiválódik.
Szóval a régi rendszer játékos barátabb és pénztárca kímélőbb volt.
Elsőre azt hittem, a kiadó meghallotta a kritikákat, de a cikk után ez is csak a szokásos marketing maszatolás.
Igen, majdnem elfelejtettem a "két csapat egymást váltják évente" rendszert, ami jövőre talán megváltozik a három brigádosra.
És a marketing: inkább egyik játék reklámját, hirdetését és előzeteseit sem fogom nézni, mert az csalóka, mint a médiavilág minden szegmensében. Gondolom nem kell elmagyaráznom a reklámokat, amik csak pénz lehúzás lehetőségét garantálja a fogyasztónak. Inkább a tapasztalat, illetve valami éles demonstráció biztosít a döntésre (demo, kiselőadás, stb.).
A kenyeret is úgy kéne adni teljesen áron, hogy kifizeted, de a maradék 10dkg (a sarkáért), már felárat kell fizetni. Azt tudod...
Elsőre azt hittem, a kiadó meghallotta a kritikákat, de a cikk után ez is csak a szokásos marketing maszatolás.
A profit maximalizalas erdekeben a BF4-es DLC-ket a BF3-bol emelik at legypiszoknyi valtoztatassal.