A Konami prezentációján bemutatott NeverDead a közeljövő fantasy- és horror elemekből felépített világában játszódik, ahol az emberiség egy évezredes álmából felkelt démoni erővel kénytelen összecsapni, ha életben kíván maradni. Azonban nem ez a kissé klisés alapfelállás teszi érdekessé a játékot, hanem a főszereplő Bryce, akit démonok évszázadokkal ezelőtt a halhatatlanság erejével ruháztak fel, ő pedig nem rest használni ezen képességét.
A démonokkal vívott harcok során a testi épségünkkel mit sem törődve ronthatunk rá a kisteherautó (és néha nagyobb) méretű szörnyekre, ám hiába van egy erős pisztolyunk és kardunk, gyakran végtag- és fejvesztés lesz az összecsapás vége. A halhatatlanságunknak köszönhetően azonban megcsonkítva is tovább tudunk harcolni, ami abszurd és persze szórakoztató szituációkhoz vezet majd.
A NeverDead egy most még ismeretlen időpontban fog megjelenni PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra.
A démonokkal vívott harcok során a testi épségünkkel mit sem törődve ronthatunk rá a kisteherautó (és néha nagyobb) méretű szörnyekre, ám hiába van egy erős pisztolyunk és kardunk, gyakran végtag- és fejvesztés lesz az összecsapás vége. A halhatatlanságunknak köszönhetően azonban megcsonkítva is tovább tudunk harcolni, ami abszurd és persze szórakoztató szituációkhoz vezet majd.
A NeverDead egy most még ismeretlen időpontban fog megjelenni PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra.
Na nesze neked, mire a játék végére érünk akkor mi marad már belőlünk?Jobbik esetben egy szál bél..Beteg játék (lesz).
Itt ügyesen kompenzálják a dolgot. Simán lemészárolhatnak, de tudod nem döglesz meg. Szerintem frankó ötlet. Már csak valami jó story kéne hozzá... vegyenek fel engem a stroy készítéshez
Milyen hős az aki többször is meghal út közben? Kiábrándító
Semmi kihívás, nem lehet meghalni, rém unalmas nyááv nyááv nyááv.