A Sony sajtókonferenciáján egy rövid, de nagyon meggyőző betekintést láthattunk a Batman: Arkham Origins játékmenetéből, mely lényegében nem változott a Rocksteady-féle alapokhoz képest, csak néhány területen finomítottak rajta a fejlesztők Az egyik ilyen változás az, hogy a harcrendszer gyorsabb menetű lett, dinamikusabbá téve az összecsapásokat, melyekben nem mellesleg változatosabb ellenfelek várnak ránk, és az eddigieknél is több, új támadási lehetőséget biztosító játékszer.
Ezen felül a játéktér megnőtt, mégpedig az Arkham Cityben látott terület kétszeresére, mindezt pedig mellékküldetések és egyéb opcionális feladatok egész garmadájával tömték meg a Warner Bros. Montreal fejlesztői, hogy még véletlenül se mondhassuk azt, hogy nincs mit csinálni Gothamben.
A játék természetesen jelen van az E3-on is, és nem csak egy trailer kapott -- az alábbi videóban nem kevesebb mint 15 percen át élvezhetitek a Denevérember legújabb, ezúttal a múltban játszódó kalandját, majd meghallgathatjátok az egyik fejlesztőt is a játékról.
Batman: Arkham Origins -- Megjelenés: 2013. október 25. -- Gépigény: nem ismert
Egyedül az furcsa, hogy ez egy előzmény elvileg, mégis fejlettebb kütyüi vannak mint
a másik két játékban..
Egyedül az furcsa, hogy ez egy előzmény elvileg, mégis fejlettebb kütyüi vannak mint
a másik két játékban..