• Nagyot megy a sorozat új évadja
  • A Microsoft is felszállt a hype-vonatra
  • Egy egyedi kinézetű Xboxot készítettek

A Stranger Things egyik legnagyobb vonzereje, hogy erősen inspirálódik és a '80-as évek popkultúrájából. A 2. évadban például a gyerekek a helyi játékteremben lógnak, és olyan játékokat játszanak, mint a Dragon's Lair és a Dig Dug. Itt találkoznak végül Maxszel, a Dig Dugban a legmagasabb pontszámot elérő játékossal, aki végül a csapat tagja lesz. A sci-fi és horror sorozat folyamatosan utal a népszerű asztali szerepjátékra, a Dungeons & Dragonsra a túlvilági gonosztevőkön keresztül. Sőt, az aktuális évad legfőbb, borzalmasan ijesztően kinéző gonosztevőjét Vecnáról, a Dungeons & Dragons egyik istenéről nevezték el.

A Microsoft a Stranger Things kulturális jelenségből merített, és egy exkluzív Xbox Series S-t készített, amelyet úgy terveztek, hogy úgy nézzen ki, mint egy '80-as évekbeli kazettás magnó az Upside Downból. Az Upside Down Xbox Series S névre keresztelt különleges konzol a ventilátor rácsa alatt a kazettalejátszó gombjait, az oldalán pedig a Stranger Things logóját viseli. Az összhatást egy speciális vegyvédelmi konténer teszi teljessé, amelybe bele lehet tenni a masinát.