Tegnap megkezdődött az elsősorban fejlesztőknek szóló Bulid konferencia, ahol a Microsoft már az első nap lerántotta a leplet az új DirectX 11.2 csomagról, mely a közeljövőben érkező Windows 8.1 operációs rendszer és a következő generációs Xbox One konzol sajátossága lesz.
A találkozó profiljához igazodva a bemutató tele volt szakzsargonnal, melyekbe minden érdeklődő mélyen beleáshatja magát a hivatalos oldalon, a laikusoknak viszont itt és most legyen elég annyi, hogy az új programcsomag nagyobb teljesítményt tud kipasszírozni a gépekből, a látvány pedig az új lehetőségek egész sorával lehet az eddigieknél is egy kicsivel szebb.
A DirectX 11.2 többek között egyszerűsített árnyékolási lehetőségeket, GPU overlay opciót, a textúrák nagyítások alatti jobb kezelését, valamint gyorsabb válaszidőt tesz lehetővé. Az igazi kérdés azonban az, hogy ki fogja kihasználni mindezt, ha még a DirectX 11.1-ben megbújó lehetőségek teljes kiaknázásában is le vagyunk maradva.
Kidobnak egy olyan os-t ami a közönséget megosztja, és eltérő és nem utolsósorban negatív reakciót vált ki az emberekből, és egyeseket pl most rákényszerítenek az újabb DX-el. Személy szerint nekem nem tetszik a win8 eléggé ahhoz, hogy azt én használjam is, viszont az újításuk sem fog erre rávenni.
Abban bízom hogy jön majd egy következő Win, ami kecsegtetőbb lesz, és tudja majd ugyanezt.A win7 is pont ilyen a vista után. :D
Nálam amiért kinyílik a bicska a zsebemben az az MS hozzáállása . Win7 nincs DX11.1, vagy is van egy megnyirbált nevezhetjük DX11.1 Light-nak, vagy inkább Value pack-nak.:( Ez szerintem szemétség, noha technikai korláta nem lenne a dolognak, csak hát az új rendszer felé kell terelni a játékosokat. És persze ez sem lesz.
Ez és a jó "öreg" konzoloknak köszönhető,na majd talán most az új konzolok eljövetelével talán változik valami!
Ez és a jó "öreg" konzoloknak köszönhető,na majd talán most az új konzolok eljövetelével talán változik valami!