- A Star Wars Battlefront 2 rajtja leginkább a loot boxok körül kirobbant botrányról szólt
- És a játék egyik vezető fejlesztője szerint a mai napig is ezen gondolkodnak a DICE-nál
- Ugyanis a játék szerintük méltó tagja a Battlefront franchise-nak
- Star Wars Battlefront 2 teszt
Idén novemberben lesz két éve, hogy megjelent a Star Wars Battlefront 2, a játék, melynek kapcsán talán a mai napig a rajtkor kirobbant botrány jut először eszünkbe, és jobban belegondolva ez nem is csoda. A Battlefront 2 fejlődési rendszere és mikrotranzakciói miatt ugyanis még a fősodrú médiába is bekerültek, az eset hatására pedig nem egy nemzet és politikus kezdett el behatóbban foglalkozni azzal a kérdéssel, hogy vajon szerencsejáték-e a loot box.
Mindezek fényében talán nem is olyan meglepő, hogy a játékot jegyző DICE csapatánál is a mai napig merengenek azon, mi történt volna, ha loot boxok nélkül indulnak? A kérdésről nemrég a Battlefront 2 egyik vezető fejlesztője, Dennis Brannvall, is beszélt, aki elmondta, hogy úgy érzik, loot boxok nélkül más fogadtatásban részesültek volna, hiszen a játék maga szerintük jól sikerült, méltó folytatása a Battlefront 1-nek és méltó a Battlefront sorozat örökségéhez is. Brannvall szerint a rossz indulás után olyan szintű átalakításra volt szükségük, mint amit az Ubisoft is csinált a Rainbow Six Siege esetében.