- Megjelent a Destiny első értékelése
- A francia Musga gamer-portál 6/10-et adott
- Szerintük nincs elég változatosság a játékban, és helyenként nem eléggé optimalizált
- A Destiny kevesebb mint 24 órája kapható
- XBOX 360
- XBOX One
- PS3
- PS4
A francia Musga gamer-portál volt az első, amelyik tesztet publikált a frissen megjelent Destinyről, az értékelésük pedig eléggé negatív lett. Szerintük a játék csak egy lesújtó 6/10-et érdemel, arra hivatkozva, hogy a pályák nem elég változatosak, a kasztok között kevés az eltérés és a változatosság, nincs elég idegen létforma, a történet klisékből épül fel, nincs lokális osztott képernyő, és néhány helyen optimalizálatlan a program.
Ennek tükrében a Destiny lehet az év legnagyobb, 500 millió dolláros (vagy kevesebb) bukása, s könnyen megpecsételheti a játék jövőjét, amiből természetesen folytatásokat, netán mellékhajtásokat is terveznek -- egy valamit azonban ne felejtsünk el: ez csak egy értékelés, méghozzá elég korai.
A játék kevesebb mint 24 órája kapható, s az nem véletlen, hogy egyik neves portál sem tette még ki az értékelését, ugyanis a Destiny mérete miatt időre van szükség, hogy mindent megismerhessünk. Valószínűleg az történt, hogy a Musga munkatársa amilyen gyorsan csak lehet, megírta az értékelését, anélkül, hogy elmélyülhetett volna a játékban, s így csak a felszínt karcolgatta. Várjuk tehát a többi cikket, s reméljük, hogy csak a Musga kapkodott, nem pedig a Destiny lett ennyire rossz.
A játék minőségétől függetlenül ez azért a szándékos kötekedés mintapéldája.
én nem követtem a játékot nagyon mivel PC verziót továbbra sem harangoztak be, de most így hirtelen legalább 5 fő földönkívüli faj rémlik 4-5 külön altípussal
A játék minőségétől függetlenül ez azért a szándékos kötekedés mintapéldája.