Érdekes rendszert vezetett be a Bungie a Destiny 2 esetében a tapasztalati pontok osztására. Maga a jelenség 20. szint fölött jelentkezett, és lényegében annyit csinált, hogy a gyorsabban játszó, rövidebb eseményeket „farmoló” játékosoknak járó XP-t csökkentette. Mindez igencsak kiverte a biztosítékot több játékosnál is, akárcsak a fizetős shaderek, a Bungie hallgatott is a beérkező panaszokra, ugyanis a kérdéses rendszert kivették a játékból. 

A fejlesztők hivatalos közleménye szerint a rendszer célja elsősorban az lett volna, hogy azokat jutalmazza, akik sok időt fektetnek a játékba, azonban ők is elismerik, hogy ez az egész nem úgy sült el, ahogy tervezték. Épp ezért a rendszert leállították, ígéretük szerint pedig az elkövetkező hetekben kiemelt figyelmet fordítanak majd a tapasztalati pontokat osztó rendszerre, hogy lássák, a változások úgy sikerültek-e, ahogy azokat tervezték. 

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!