Már a debütálás sem volt zökkenőmentes, „hála” a GameStop hálózatának. A kiadó, és egyben a hálózati kiszolgálást biztosító Stardock teljes legénysége a megjelenés előtt nyolc héten át éjt nappallá téve dolgozott a projekten, azzal a szándékkal, hogy a melót befejezve végre szeretteik körében lazítsanak picit a húsvéti ünnepek alatt, aztán várják nyugodtan az e heti megjelenést (ez az USA-ra vonatkozik, Európában egy hónap múlva esedékes a szoftver). A GameStop azonban, máig ismeretlen okból még a nyuszizás előtt kiadta a portékát, így a Stardock kénytelen volt berendelni embereit, és locsolkodás helyett átállítani a meccsszervező szervereket (ezek még a bétára voltak hangolva, nem a százezres tömegre), hiszen már ott dörömböltek a gyanútlan vásárlók a zárt ajtók előtt... (A terjesztő és a kiadó emberei jelenleg is vizsgálják a dolgot, gondolom nem épp nyugodt hangvételben; az összeesküvés-elméletek kedvelői szerint mindennek az az oka, hogy a Stardock saját, Impulse nevű digitális rendszerén is megjelenteti a terméket, így a GameStop minél több hasznot akart lefölözni, mielőtt belép a konkurencia — egyelőre azonban hivatalos magyarázat még nem érkezett).
Aztán amikor végre sikerült felállítani a rendszert, az hirtelen megtelt kalózokkal. A srácok nyilván a kiszállított játékok mennyiségére lőtték be a szolgáltatást, de nem számoltak a rossz szándékúakkal: a Demigod arénáiba hirtelen betódult 120 ezer ember közül kb. 102 ezer koma járt a tilosban, a maradék 18 ezer volt legális tulaj, akik szinte már be sem fértek az ajtón... (Jelzem, a Stardock ugye az a cég, amely kiadta a játékosok jogairól szóló kiáltványt, és a szigorú másolásvédelmi eljárások enyhítését szorgalmazza...). Brad Wardell, a cég elnöke által tegnapi fórumbejegyzése szerint 56 órája talpon vannak, hogy megoldják a problémát, a szakembereik pedig két nap alatt egy teljesen új kapcsolati megoldást fejlesztettek ki, kódoltak le és építettek be a rendszerbe.
Mindezt tetézi az a baj is, hogy az első értékelések szerint a játék ugyan jó, ám komoly bajok vannak a netkóddal, gyakran nem sikerül felcsatlakozni a hálózatra, és mivel a cucc szólista módja szinte csak dísznek van, hiszen nincs sztorimódú kampány, kizárólag skirmish és bajnokság az MI vezérelte ellenfelekkel szemben, ráadásul mindössze nyolc küzdőtéren próbálhatjuk ki magunkat, nyilván a többjátékos mód jelentené az igazi mókát, csak ehhez ugye fel kellene kapcsolódni a rendszerre. A kiadó és a fejlesztőcsapat ígérete szerint hamarosan elkészülnek az első folttal, amely eliminálja a bajokat — mintegy fájdalomdíjként azt ígérik, a szervereken a Gas Powered Games embereivel találkozhatnak a szerencsés „félisten-jelöltek”, akik segítik a kezdő játékosokat és bátran állnak a kihívások elé. Hiába, kemény egy szakma ez...
Friss: a Stardock máris kiadta a beígért foltot, mely automatikusan feltelepül a játék indításakor, és eliminálja a legtöbb gondot. Ez a bejelentés szerint egy "tűzoltó patch", így egy nagyobb update is várható nemsokára.
Aztán amikor végre sikerült felállítani a rendszert, az hirtelen megtelt kalózokkal. A srácok nyilván a kiszállított játékok mennyiségére lőtték be a szolgáltatást, de nem számoltak a rossz szándékúakkal: a Demigod arénáiba hirtelen betódult 120 ezer ember közül kb. 102 ezer koma járt a tilosban, a maradék 18 ezer volt legális tulaj, akik szinte már be sem fértek az ajtón... (Jelzem, a Stardock ugye az a cég, amely kiadta a játékosok jogairól szóló kiáltványt, és a szigorú másolásvédelmi eljárások enyhítését szorgalmazza...). Brad Wardell, a cég elnöke által tegnapi fórumbejegyzése szerint 56 órája talpon vannak, hogy megoldják a problémát, a szakembereik pedig két nap alatt egy teljesen új kapcsolati megoldást fejlesztettek ki, kódoltak le és építettek be a rendszerbe.
Mindezt tetézi az a baj is, hogy az első értékelések szerint a játék ugyan jó, ám komoly bajok vannak a netkóddal, gyakran nem sikerül felcsatlakozni a hálózatra, és mivel a cucc szólista módja szinte csak dísznek van, hiszen nincs sztorimódú kampány, kizárólag skirmish és bajnokság az MI vezérelte ellenfelekkel szemben, ráadásul mindössze nyolc küzdőtéren próbálhatjuk ki magunkat, nyilván a többjátékos mód jelentené az igazi mókát, csak ehhez ugye fel kellene kapcsolódni a rendszerre. A kiadó és a fejlesztőcsapat ígérete szerint hamarosan elkészülnek az első folttal, amely eliminálja a bajokat — mintegy fájdalomdíjként azt ígérik, a szervereken a Gas Powered Games embereivel találkozhatnak a szerencsés „félisten-jelöltek”, akik segítik a kezdő játékosokat és bátran állnak a kihívások elé. Hiába, kemény egy szakma ez...
Friss: a Stardock máris kiadta a beígért foltot, mely automatikusan feltelepül a játék indításakor, és eliminálja a legtöbb gondot. Ez a bejelentés szerint egy "tűzoltó patch", így egy nagyobb update is várható nemsokára.
A letöltések élmezőnyébe Olaszország és Spanyolország állt. Ott jóval magasabb a kalózkodás aránya mint például nálunk.
Az anyagiak is egy fő szempont, de a mentalitás is közre játszik.
De amugy nagyon jól sikerült a játékszép graf és jó játékmenet és élmény...
A kalózokról meg annyi véleményem van h meik játékban nincsenek? Bár az igaz h elég pofátlanság 120 gamerből 100 kalóz XDXD
Egy ekkora multis játék megérdemelné, hogy eredetiben vegyék. A multis játékok jobbak eredetiben.
Azért az a sok 100 ezer kalóz nem lehetett semmi...
A következő Guruban remélem, már lesz róla értékelés.
Hohó, ahogy olvasom egy hotfix, már ki is jött a játékhoz.