Noha a játékfüggés egy ideje már hivatalosan is szenvedélybetegségnek számít, kezelni és felismerni igen nehéz. Éppen ezért történhet meg, hogy többen "belehalnak" a játékokba, és ez Dél-Koreában már szinte rendszeres. Az ország vezetése most úgy döntött, gátat szab a féktelen játékőrületnek.
A Kulturális, Sport és Turisztikai Minisztérium előrukkolt egy ötlettel, mely szerintük segít a helyzeten. Tervük, hogy éjfél után minden online játéknak takarodót fújnak hat órán keresztül. A játékosokat nem engedik majd fel a szerverekre, illetve ledobálják őket onnan. Eddig négy, meg nem nevezett játékkal sikerrel tesztelték a rendszert (nyakam rá, hogy ezek között ott a WoW és a StarCraft is), és ha minden jól megy, az év végi debütáláskor már 19 cím támogatja majd a "lámpaoltást".
Hogy a módszer mennyire lesz eredményes, még kérdéses, de abban talán segíthet, hogy felismerteti a betegséget az abban szenvedő személy környezetével.
(A képek a WoW idén érkező Cataclysm kiegészítőjéből származnak.)
A Kulturális, Sport és Turisztikai Minisztérium előrukkolt egy ötlettel, mely szerintük segít a helyzeten. Tervük, hogy éjfél után minden online játéknak takarodót fújnak hat órán keresztül. A játékosokat nem engedik majd fel a szerverekre, illetve ledobálják őket onnan. Eddig négy, meg nem nevezett játékkal sikerrel tesztelték a rendszert (nyakam rá, hogy ezek között ott a WoW és a StarCraft is), és ha minden jól megy, az év végi debütáláskor már 19 cím támogatja majd a "lámpaoltást".
Hogy a módszer mennyire lesz eredményes, még kérdéses, de abban talán segíthet, hogy felismerteti a betegséget az abban szenvedő személy környezetével.
(A képek a WoW idén érkező Cataclysm kiegészítőjéből származnak.)
Ezekkel agyilag voltak problémák egyszóval ul lettek összerakva.
De ez az én véálemyényem.
És nem kell mindegyikhez net...
Másfelől viszont felháborító, hogy az állam már ennyire beleszól az emeberek életében. Ráadásul mindezt Dél-Korea, aki "dead zone"-nal különíti el magát elvileg Észak-Koreától, a "Nagy Testvér" egyik utolsó bástyájától... Talán ezt a családra, ill. az egyén szűkebb közösségi/ismertségi körére kellene hagyni.
De viszont nem bírnak leállítani magántulajdonban lévő szervereket,és ezzel az illegális játékhozzáférést elősegítik...
Például a 60-as évekbe elég heves ellenállásba ütközött a biztonsági öv használata az autókban. A szabadságjogok korlátozásaként fogták fel sokan, meg, hogy joga van az egyénnek azt eldönteni, hogy saját magát beköti e vagy nem, hiszen az ő élete. Viszont ha összességében vizsgálták a jelenséget, akkor nagy társadalmi probléma volt, hiszen sokan haltak meg az utakon (mai szemmel nézve) kisebb balesetekben is.
De ilyen volt például jóval régebben a párbaj betiltása. Elvileg 2 fél magánügye volt, de aztán már olyan nagy méreteket öltött, hogy nem lehetett magánügyként kezelni és betiltották az egészet.