• Kodzsima Hideo elismerte, hogy ő sem érti teljesen a Death Strandinget
  • A japán dizájner egy teljesen új műfajt szeretne létrehozni vele

Senkit sem tudunk hibáztatni, ha az eddigi videók (itt a legújabb) alapján sem tudta még igazán összetenni, miről is fog szólni Kodzsima Hideo új játéka, a Death Stranding, és úgy tűnik, hogy ez teljesen normális, maga a dizájner is elismerte ugyanis, hogy nem érti teljesen a játékot. Az MGS-pápa így nyilatkozott a Financial Times-nak adott interjújában.

"Death Stranding... még most sem értem a játékot. A világa, a játékmenete, mind teljesen új. A célom az volt, hogy egy olyan műfajt alkossak, ami jelenleg még nem létezik, ami mindenkit meglep. Ebben természetesen nagy kockázat van..."

death-stranding-meg-kodzsima-sem-erti-a-jatekot.jpg

Kodzsima a játékok és a filmek közti különbségről, illetve a művészet jelentőségéről is beszélt.

"Vannak olyan történetek, amiket az én generációm meglepőnek találhat egy filmben, a játékos generáció számára azonban egyáltalán nem furcsa. [...] Ha fogsz valamit, ami úgy néz ki, mint egy banán, de azt a címet adod neki, hogy "alma", akkor ez lehet művészet. De nem a játékoknál. Mi interaktív dolgokat készítünk. Egy banánnak ehetőnek kell lennie, miután meghámozod. Az autóknak vezethetőnek kell lenniük. Ahhoz, hogy a játékok interaktívak és élvezetesek legyenek, szükséges egy valóság, amit a háttérben lévő rengeteg ember tesz működőképessé. Ezek vagyunk mi - lényegében egy művészet által vezérelt szolgáltatóipar."

Mély gondolatok... A Death Stranding november 8-án debütál, kizárólag PS4-en.