Az eddigi képanyagok már eléggé meggyőzhettek mindenkit arról, hogy az EA Redwood Shores emberei tényleg rámozdultak a felnőtt tartalomra, és nem hajlandók kompromisszumokat kötni. A legújabb videó, melyet az emlegetett Schofield úr kommentál igencsak dicséretes stílusban, azonban még engem is meglepett...
A szóban forgó mozgókép a játékmechanizmus egyik elemét mutatja be, melynek neve „stratégiai csonkolás”. Nem új keletű, ám annál hálásabb dologról van szó: ellenségeinket, az Ishimura nevű bányászhajót ellepő necromorphokat darabokra cincálhatjuk, azaz egyik végtagjukat a másik után kaphatjuk le (hogy aztán gyalog galopposan kiegyezzünk döntetlenben). Persze a dögök elég strapabíróak, így ha le is vágjuk mindkét lábukat, tovább kúsznak felénk, ha a karjaikat nyisszantjuk le, lerohannak és „lezidanoznak” minket (hogy aktuális legyek), úgyhogy okosnak kell lenni – szerencsére ebben partnereink lesznek a különféle spéci cuccok, például az a „mágia”, amely egyfajta sztázisba helyezi a zombikat, lelassítva őket, míg végrehajtjuk az élveboncolást, akár közelharcban is, ha épp elfogyott a lőszer, illetve a telekinézis műszer, amely hasonló elven működik, mint a Half-Life 2 gravitációs fegyvere, azaz például a rusnyaság saját levágott karját magunkhoz ránthatjuk, majd megfordítva az irányt erővel rárepítjük egykori gazdájára.
A grafika remek, az animáció nemkülönben, a videó rendezése mintaszerű, a barnamackó ott brummog minden kockájában, a System Shock 2 legjobb pillanatait idézve – kötelezően megtekintendő anyag, persze csak annak, aki bírja idegekkel és gyomorral. És a producer zárszavával élve: „Sok sikert, légy óvatos, és ne feledd: nem csak a necromorphok az egyetlen lények, akik darabokra téphetők!” Találkozunk 2008. halloweenjének éjjelén, valahol a mélyűrben, egy baljós árnyakkal telített, félelmetesen kihaltnak tűnő hajó fedélzetén...
A szóban forgó mozgókép a játékmechanizmus egyik elemét mutatja be, melynek neve „stratégiai csonkolás”. Nem új keletű, ám annál hálásabb dologról van szó: ellenségeinket, az Ishimura nevű bányászhajót ellepő necromorphokat darabokra cincálhatjuk, azaz egyik végtagjukat a másik után kaphatjuk le (hogy aztán gyalog galopposan kiegyezzünk döntetlenben). Persze a dögök elég strapabíróak, így ha le is vágjuk mindkét lábukat, tovább kúsznak felénk, ha a karjaikat nyisszantjuk le, lerohannak és „lezidanoznak” minket (hogy aktuális legyek), úgyhogy okosnak kell lenni – szerencsére ebben partnereink lesznek a különféle spéci cuccok, például az a „mágia”, amely egyfajta sztázisba helyezi a zombikat, lelassítva őket, míg végrehajtjuk az élveboncolást, akár közelharcban is, ha épp elfogyott a lőszer, illetve a telekinézis műszer, amely hasonló elven működik, mint a Half-Life 2 gravitációs fegyvere, azaz például a rusnyaság saját levágott karját magunkhoz ránthatjuk, majd megfordítva az irányt erővel rárepítjük egykori gazdájára.
A grafika remek, az animáció nemkülönben, a videó rendezése mintaszerű, a barnamackó ott brummog minden kockájában, a System Shock 2 legjobb pillanatait idézve – kötelezően megtekintendő anyag, persze csak annak, aki bírja idegekkel és gyomorral. És a producer zárszavával élve: „Sok sikert, légy óvatos, és ne feledd: nem csak a necromorphok az egyetlen lények, akik darabokra téphetők!” Találkozunk 2008. halloweenjének éjjelén, valahol a mélyűrben, egy baljós árnyakkal telített, félelmetesen kihaltnak tűnő hajó fedélzetén...
Az viszon tény és való, hogy a közelharci jelenetek nagyon el lettek találva.
Az viszon tény és való, hogy a közelharci jelenetek nagyon el lettek találva.
https://www.youtube.com/watch?v=-tOUsgDXUMU&feature=related
i,,i
https://www.youtube.com/watch?v=-tOUsgDXUMU&feature=related
i,,i
IZGI, MÁR VÁROM...
IZGI, MÁR VÁROM...
Túl fiatal vagyok még egy szívinfarktushoz
Túl fiatal vagyok még egy szívinfarktushoz