• Durva lesz a zombis kaland
  • Ezt maguk a fejlesztők súgták meg
  • A legvéresebb játékot akarják összehozni

Közel egy évtizednyi érdemi hírek nélküli időszak után a Dead Island 2 végre újra bemutatkozott a Gamescom Opening Night Live során, egy mutatós CG előzetessel debütálva, majd a játékmenetbe is beleshettünk. A Dead Island 2 játékigazgatója, David Stenton az Eurogamernek adott interjújában a nyitóestet követően kifejezetten a véres és brutális videojátékokról beszélt, és arról, hogy a csapat a "legvéresebb játékot" igyekszik elkészíteni.

Stenton így nyilatkozott: "Évekig, tényleg évekig dolgoztunk ezen. Imádjuk a ’80-as évek horrorfilmjeit, a Zs-kategóriás horrorokat is, és a célunk az volt, hogy ez legyen az abszolút leggyomorforgatóbb játék, ami létezik. De ez kapcsolódik a játékmenethez, a darabolásokkal, csonkolásokkal, a zombikkal és mindennel, szóval ez nem csak afféle kirakati díszként van jelen, hanem valóban kapcsolódik a játékmenethez." – tette hozzá. A Dead Island 2 kreatív igazgatója, James Worral még részletesebben kifejtette a gore-centrikus mechanikát: "Ezek anatómiailag teljesen hiteles modellek lesznek, alapvetően mindent megcsináltunk a szőr, a bőr, a zsír, az izom, a csontok, és az összes szervet beletömtük a karakterekbe. Az egész procedurális. Az olvadás a kedvencünk". – jegyezte meg mosolyogva.