Az EDGE magazin legújabb számában egy előzetes olvasható a Dark Souls 3-ról, és ebből kiderült, hogy a fejlesztők nem féltek meríteni a PS4-re kiadott Bloodborne-ból, abban az értelemben, hogy a sorozat korábbi játékaihoz képest sokkal gyorsabb és pörgősebb a harcrendszer. Ez a felgyorsított hátrálásban, az elegánsabb támadásokban, illetve a Ready Stance névre keresztelt új opcióban érhető tetten.
A Ready Stance nagyjából a Bloodborne-ban látható, az adott fegyver alternatív támadási módjának felel meg, de persze néhány különbséggel. A gyakorlatban ez úgy néz ki, hogy a Ready Stance használatával baromi nagyokat sebző csapásokat vihetünk be, de csak akkor, ha megfelelően használjuk. Két handzsárral a kezünkben például tornádó módjára kaszabolhatunk, de számolni kell azzal, hogy némi idő kell, míg felpörög a karakterünk, vagy hasonló módon, egy két kezes karddal a levegőbe küldhetjük az ellenfelünk, de kell egy kicsit várni, míg meglendítjük a batár fegyvert.
Az EDGE beszámolója szerint a FromSoftware célja az volt, hogy szélesítse a támadásaink palettáját és azt, hogy az eddigieknél nagyobb csapásokat vihessünk be.