Pusztán csak vártak, hogy egy mindent überelő gigantikus javítással kedveskedjenek a rajongóknak, amely automatikusan letöltődik a STEAM rendszeren keresztül. Rengeteg változtatást eszközöltek a különböző kasztokon – ezek legtöbbje kiegyensúlyozás –, eltüntettek egy rakás zavaró bugot, sőt, bekerült a komplett SDK is, amelynek segítségével új pályák szerkesztését tették lehetővé az egész közösség számára. Apropó, pályák: négy különböző többjátékos aréna kapott helyet az új Colosseum mód mellett, ezek közül három CTF szabályokkal játszható, a negyedik a már említett új rendszerben. Szavamra, jó nagy batyu újítás került a legújabb foltba, remélhetőleg sikerül teljesen játszhatóvá varázsolni a mészárlást, hiszen elkél már egy jó fantasy akcióprogram a sok második világháborús, meg sci-fi témájú közé.
Dark Messiah multi-patch a STEAM-en
Ezidáig kétségbe esve figyelhettük, hogy az egyjátékos változatában döbbenetesen jó hangulattal megáldott Dark Messiah multija kiaknázatlan marad, már-már azt is hihettük, hogy az Ubisoft elfeledkezett a fantasy-mészárszék többjátékos részéről – pedig erről szó sincs.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Dark Messiah of Might and Magic megjelenés:
2006. október 27.
Dark Messiah of Might and Magic gépigény:
CPU: 2200 MHz,
RAM: 512 MB,
VGA: 128 MB,
HDD: 3 GB
Hozzászólások
A hozzászóláshoz bejelentkezés szükséges.