A Gonosz halottak idei remake-jét jegyző Fede Alvarez vászonra akarja vinni a 2010-es, Xbox 360-ra és Playstation 3-ra elkészített Dante’s Inferno TPS-t, sőt már meg is kezdte a tárgyalást a Universal stúdióval. A tervasztalon fekvő filmhez producereket is szerzett Eric Newman és Marc Abraham személyében, akik A dolog, A holtak hajnala és a 2014-ben moziba kerülő Robotzsaru remake-eket felügyelték.
A Universal természetesen benne lenne a dologban, ami nem csoda, hiszen már hét éve birtokolja a megfilmesítési jogokat, amelyeket még a fejlesztés korai szakaszában vásároltak meg. Annak idején forgatókönyv is készült, méghozzá az Elit alakulat és a The Pacific – A hős alakulat című sorozatok írója, Bruce McKenna tollából. Ezt azonban átíratják Jay Basuval, aki olyan „kasszasikereket” jegyez, mint a The Dinosaur Project és a Fast Girls. Remek csere, ha szabad megjegyeznem, de legalább az EA alelnöke, Patrick O’Brien is érdekelt a dologban.
Alvareznek semmi köze, a Dante's Inferno anime verziójához. Ahogy a hírben is írják, ő szeretne egy élőszereplős filmet a játékból. A legelső kommentemben csak azért hoztam fel az animét, mert ott tökéletesen lehet látni, hogy egy animében még igen, egy nagy filmben viszont már nem működne ez a koncepció. Alvarezt pedig nem azért nem tartom egy jó rendezőnek, mert az animében (amihez semmi köze) rossz volt az ő "fejezete", hanem az eddigi munkássága miatt. Tiszta a kép? :D
Alvareznek semmi köze, a Dante's Inferno anime verziójához. Ahogy a hírben is írják, ő szeretne egy élőszereplős filmet a játékból. A legelső kommentemben csak azért hoztam fel az animét, mert ott tökéletesen lehet látni, hogy egy animében még igen, egy nagy filmben viszont már nem működne ez a koncepció. Alvarezt pedig nem azért nem tartom egy jó rendezőnek, mert az animében (amihez semmi köze) rossz volt az ő "fejezete", hanem az eddigi munkássága miatt. Tiszta a kép? :D
Dante's Inferno anime: A rajzstílus váltakozása -miután megszokja az ember- egész kellemes, "egyedi ízt" kölcsönöz a filmnek. Tetszettek továbbá azok a változtatások is, amikkel kibővítették a faék egyszerűségű történetet. Viszont ezek a változások, egy 80 perces animénél lehet hogy elegendőek, de egy rendes Hollywoodi filmnél nem.
Legyünk őszinték: a Dante's Inferno nem is a történetével, hanem a pokol lehengerlően "szép" bemutatásával, és a God of War szintű brutalitás miatt lopta be magát, az egyszerű játékos szívébe. Tisztességes nagy játék filmet, csak egy olyan ember tudnak belőle készíteni, akinek komoly szakmai tapasztalata van, és bizonyos fokú (pozitív) érzelmeket táplál, mind a játék, mind az alapmű iránt. Meglátásom szerint, Alvarez nem ilyen ember.
Halkan megjegyzem: Azt a pénzt, amiből egy másfél órás guanót csinálnának, inkább adják oda a Visceral Games-nek. Hadd készítsenek egy Dante's Inferno 2-t.
Dante's Inferno anime: A rajzstílus váltakozása -miután megszokja az ember- egész kellemes, "egyedi ízt" kölcsönöz a filmnek. Tetszettek továbbá azok a változtatások is, amikkel kibővítették a faék egyszerűségű történetet. Viszont ezek a változások, egy 80 perces animénél lehet hogy elegendőek, de egy rendes Hollywoodi filmnél nem.
Legyünk őszinték: a Dante's Inferno nem is a történetével, hanem a pokol lehengerlően "szép" bemutatásával, és a God of War szintű brutalitás miatt lopta be magát, az egyszerű játékos szívébe. Tisztességes nagy játék filmet, csak egy olyan ember tudnak belőle készíteni, akinek komoly szakmai tapasztalata van, és bizonyos fokú (pozitív) érzelmeket táplál, mind a játék, mind az alapmű iránt. Meglátásom szerint, Alvarez nem ilyen ember.
Halkan megjegyzem: Azt a pénzt, amiből egy másfél órás guanót csinálnának, inkább adják oda a Visceral Games-nek. Hadd készítsenek egy Dante's Inferno 2-t.