A Dante’s Infernót a Dead Space-szel elhíresült EA Redwood Shores együttese fejleszti, akik megpróbálják szórakoztató, de ugyanakkor rémisztő módon elmesélni Dante kalandjait, amit a pokol kilenc gyűrűjének (a pokol tornáca, a romlottság, a mértéktelenség, a kapzsiság, a gyűlölség, az eretnekség, az erőszak és a hitszegés gyűrűje, illetve a kilencedik, ahol a Sátán lakozik) megjárása során élt át, miközben elveszett szerelme, Beatrice nyomában loholt.
A történet tehát adott; klasszikus és érdekes, azonban a játékmenetet illetően már nem annyira rózsás a helyzet, hiszen a magazin beszámolója szerint a kezelést egy az egyben átvették a híres God of War-szériából. Ez a koppintás olyan mértékű, hogy a gombkiosztás teljes mértékben megegyezik a PS2 utolsó nagyágyújával, sőt az ellenségeink ugyanolyan színes életerő- és mágiagömböket ejtenek, mint Kratos játékában, illetve a QTE-jeleneteket (Quick Time Event, gombok gyors lenyomása a képernyőn megjelenő instrukciók alapján) is hasonló módon használják.
Hogy ez mennyire árt vagy használ a játéknak, az még kérdéses, de néhány oldalon már arról beszélnek, hogy egy újabb középszintű akciójátékot kapunk, ám az utolsó mentsvár még áll, ami nem más, mint a hangulat. Aki játszott a fejlesztők előző játékával, az tudja, hogy ezek a srácok értenek a horrorhoz, így ennél a projektnél is arra törekednek, hogy tele legyen a gatyánk, ráadásul könnyű dolguk is van, hiszen a pokol legmélyebb bugyrait kell „csupán” megjeleníteniük.
A Dante’s Inferno, ha minden jól megy, az év végén fog megjelenni PC-re és next-gen konzolokra.
A történet tehát adott; klasszikus és érdekes, azonban a játékmenetet illetően már nem annyira rózsás a helyzet, hiszen a magazin beszámolója szerint a kezelést egy az egyben átvették a híres God of War-szériából. Ez a koppintás olyan mértékű, hogy a gombkiosztás teljes mértékben megegyezik a PS2 utolsó nagyágyújával, sőt az ellenségeink ugyanolyan színes életerő- és mágiagömböket ejtenek, mint Kratos játékában, illetve a QTE-jeleneteket (Quick Time Event, gombok gyors lenyomása a képernyőn megjelenő instrukciók alapján) is hasonló módon használják.
Hogy ez mennyire árt vagy használ a játéknak, az még kérdéses, de néhány oldalon már arról beszélnek, hogy egy újabb középszintű akciójátékot kapunk, ám az utolsó mentsvár még áll, ami nem más, mint a hangulat. Aki játszott a fejlesztők előző játékával, az tudja, hogy ezek a srácok értenek a horrorhoz, így ennél a projektnél is arra törekednek, hogy tele legyen a gatyánk, ráadásul könnyű dolguk is van, hiszen a pokol legmélyebb bugyrait kell „csupán” megjeleníteniük.
A Dante’s Inferno, ha minden jól megy, az év végén fog megjelenni PC-re és next-gen konzolokra.
Akkor valószínűleg találkozunk majd odüsszeusz kollégával aki a pokol 7. bugyrában dekkol a rossz tanácsadók közt. Oka: (warez, flame ....ez vicc ) Trója csalással való elfoglalása.
Én kíváncsian várom.......(a dolgozatomat is )
Amúgy az előbbiekre kicsit visszaugorva a címe is az,hogy Dante's Inferno...tehát Dantes írta ezt még az is tudja aki nem tegnap írt belőle dolgozatot.
meg nem is tudtam hogy az Isteni színjátékba Danta kaszával mészárolt le mindenkit
Ráadásul miért hozod fel példának a Heavy Rain-t mikor még meg sem jelent?
Azért van még majd egy évük, míg megjelenik, szóval még ne döntsük el, hogy nem használják ki a lehetőségeit a sztorinak.
amúgy ,ha valakit érdekel akkor most jött ki a red nevű bandának az új albuma...és egészen véletlenűl színtén az isteni színjátékból a pokol a fő témája...ja és ne valami elborult sátánista zenére gondoljatok....hehehe csak ajánlani tudom!!
http://www.redmusiconline.com/
Egyébként a hírben az is benne van, hogy ő szerző (is)...