• A CD Projekt RED közzétette terveit a Cyberpunk 2077 kapcsán
  • Az újgenerációs konzolokra csak 2021 második felében érkezik a játék

A Cyberpunk 2077 fejlesztői szerda este közzétettek egy videós üzenetet, melyben igyekeznek beavatni bennünket, hogy mi zajlik jelenleg a CD Projekt RED csapatánál, illetve hogy miként fordulhatott elő, hogy ennyi hiba merült fel a játék kapcsán.

A videóban az egyik alapító, Marcin Iwinski elmondta: alábecsülték a feladatot, hogy a PC-verziót az előző generációs konzolok képességeihez igazítsák, a legfőbb nehézséget pedig a játékon belüli adatstreamelés jelentette, amivel sokat küzdöttek PS4-en és Xbox One-on. Ettől függetlenül Iwinski elmondása szerint a belső tesztelés során sok olyan hiba nem jött elő, amit a játékosok tapasztaltak a megjelenést követően.

cyberpunk-2077-meg-hosszu-honapokat-kell-varni-az-ujgeneracios-verziokra.jpg

A CD Projekt RED jelenleg a hibák kijavítására fókuszál: az eddigi három hotfix csak a kezdet, a következő napokban egy újabb kisebb javítócsomag várható, néhány hét múlva pedig az első nagyobb patch is megérkezik. Tervben van az első ingyenes DLC is, első körben azonban a javításokra fókuszálnak, és hangsúlyozták, hogy mindezt kötelező túlóra nélkül igyekeznek abszolválni.

Iwinski elárulta azt is, hogy a PS5 és Xbox Series verziók csak 2021 második felében várhatóak, melyeket – az eredeti tervnek megfelelően – ingyenes frissítésként fog megkapni mindenki, akinek megvan a játék PS4-re vagy Xbox One-ra.