• A Cyberpunk 2077 küldetései a Witcher 3-ra fognak hasonlítani
  • Egész pontosan a két kiegészítő filozófiáját követik
  • Nem csak többféleképpen teljesíthetjük azokat
  • De többféleképpen is vehetjük fel a missziókat

Bár a Gamescomon is kint van a Cyberpunk 2077 E3-on bemutatott demója, ezúttal is csak zárt ajtók mögött tekinthetik meg a szerencsések, a többieknek be kell érnie pár képpel, illetve néhány információval, amit a fejlesztők megosztanak velünk. Mint most. A PC Gamer ugyanis elcsípte pár szóra Patrick Mills küldetéstervezőt.

Az úriember elárulta, hogy a Cyberpunk 2077 küldetései nagyban fognak minket emlékeztetni a Witcher 3-hoz kiadott két kiegészítő küldetéseire. Ezalatt persze azt értette, hogy az új játékban ugyanolyan filozófiát követnek, mint a Blood and Wine és a Hearts of Stone esetében.

Például ugyanazt a küldetést két különböző embertől is megkaphatjuk, akik más-más célt szeretnének elérni, és még küldetés közben is rengeteg döntési helyzet befolyásolja majd, hogyan is érünk a feladat végére és mi lesz annak az eredménye.

De ugyanez igaz a feladatokhoz szükséges tárgyakra is. Ahogy a Witcher 3-ban, úgy itt sem fognak a küldetés elfogadása után mágikusan megjelenni a szükséges tárgyak, már jóval azelőtt is rájuk lelhetünk, ha arrafelé csellengünk. Így ezeket már azelőtt felvehetjük, hogy tudnánk, mire való, ami szintén másfajta végigjátszást eredményezhet egy-egy küldetés esetében.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!

Köszönjük a PlayStation Magyarországnak, hogy élőben tudósíthatunk a Gamescom-ról.