- Úgy tűnik, a Cyberpunk 2077 fejlesztői végig túlórázni fognak a játék megjelenéséig
- A CD Projekt RED vezetője szerint azonban a csapatnak ezzel nincs gondja
- Egyben pedig arra is felhívta a figyelmet, hogy mindenkinek ki lesz fizetve az extra munkája
A játékiparon belül sajnos egyáltalán nem számít ritka jelenségnek az úgynevezett crunch, melynek a lényege, hogy egy-egy projekt vége felé a stúdiók brutális túlórára kényszerítik a fejlesztőket, hogy az adott játék időben el tudjon készülni. Ma reggel pedig az is kiderült, hogy a vezetőség minden korábbi ígérete ellenére a Cyberpunk 2077 fejlesztőire is valami hasonló vár majd a következő hat hétben.
Az eset kapcsán igen sokan felhördültek, hiszen az ilyesfajta túlóra megítélése az iparban mostanában egyre negatívabb, Adam Badowski, a CD Projekt RED feje, pedig nemrég egy közleményben próbálta tisztázni a helyzetet Twitteren. Badowski tweetjében leírta, hogy egy igen fontos projekt befejezésén dolgoznak épp, ami sokuknak kvázi az életét jelentette az elmúlt években, így a csapat megérti, hogy szükség van a túlórára, ha be akarják időben fejezni a fejlesztést. Egyben pedig azt is hozzátette, hogy mindenkit kompenzálni fognak az extra munkája miatt, és arra is felhívta a figyelmünket, hogy a stúdió éves profitjának 10%-át szokás szerint szétosztják majd a fejlesztők között.
https://t.co/Ie5W0O7iiv pic.twitter.com/IJBZ3IIT6m
— Adam Badowski (@AdamBadowski) September 30, 2020