"Sok szó esett mostanában a Crysis megjelenési dátumáról. Szeretnék egy üzenetet küldeni az érdeklődőknek, és tisztázni a helyzetet. A játék később fog kijönni, mint terveztük. Mindenkit biztosíthatok, hogy a Crytek olyan keményen dolgozik, ahogy csak tud, hogy rajongóink és vásárlóink olyan hamar megkaphassák ezt a címet, ahogy azt a saját minőségi elvárásaink lehetővé teszik. A kitolt határidő a lehető legjobb döntés volt, mivel ez segít minket abban, hogy a játék azt az élményt nyújtsa majd, amit mindenki elvár.
A 2006-os nagyszerű év a számunkra, remek visszhangokat kaptunk a sajtótól és a rajongóktól az augusztusi lipcsei vásár és a májusi E3 után. Nagyra értékeljük az érdeklődést és a kommentárokat - úgy a pozitívokat, mint a negatívokat. A Crysis sok aspektusában egy ambiciózus játék, és a legtöbb megoldása a játékiparban úttörőnek számít; ezek egy részét nagyon nehéz megvalósítani, és ehhez időre van szükségünk.
Most arra koncentrálunk, hogy a játék megfelelő élményt nyújtson a PC konfigurációk legszélesebb spektrumán, úgy a belépő szintű gépeken, mint a hardcore játékvasakon. A munka másik fő területe a többjátékos mód, melynél komolyan figyelembe vesszük rajongóink igényeit, beleértve a megjelenés utáni moddolás lehetőségét, és a közösségi terveket is. Közben a Crysis alap szólómódja is fejlődik - a folyamat, amit a csapattól látok itt Frankfurtban, egyszerűen elképesztő.
Jól haladunk, és megpróbáljuk olyan hamar megjelentetni a játékot, ahogy csak lehet, de a Crytek és az EA jelenleg konkrét dátummal nem tud szolgálni."
Nos, ennyi. Reméljük a legjobbakat, és hogy egy kissé banális fordulattal zárjam le a hírt: az örökérvényű mondás szerint "jó munkához idő kell"...