Szeptemberen fog megjelenni Peter Molyneux első kísérleti játéka, a Curiosity: What's in the Cube, melyben nem igazán az a kérdés, hogy mi rejtőzik a rejtélyes kockában, hanem az, hogy a játékosok mennyi pénzt hajlandóak arra áldozni, hogy kiderítsék a titkot. A játékhoz számtalan DLC tartozik, amivel egészen kicsi és abszurd mennyiségű pénzt is költhetünk: a legdrágább véső 18 millió forintot kóstál.
Molyneux szavaival élve: „a Curiosity: What's in the Cube a legnagyobb rejtély, amit a digitális világban közzétettek.” A tervező egy életeket megváltoztatni képes valamit rejtett el a kockában, s szerinte még a híradásokba is bekerülhet a játék.
Bárhogy is legyen, nem mindenkit fogott meg a Curiosity alapötlete, de sebaj, hiszen nem ez lesz az egyetlen kísérleti játéka az öregnek. A Polygon stábjának ma jelentette be, hogy már dolgoznak a második játékon, mely „a világ eddigi legnagyobb kooperatív kísérlete lesz.”
A program a Cooperation nevet kapta, s magának a tervezőnek is gondjai akadtak, mikor körbe kellett írnia az agyszüleményét. Elmondása szerint egy amolyan közösségi játék, de kompetitív és a kötélhúzás inspirálta. Egyszóval még nem tudjuk, hogy pontosan mi is lesz a feladatunk.
Molyneux szavaival élve: „a Curiosity: What's in the Cube a legnagyobb rejtély, amit a digitális világban közzétettek.” A tervező egy életeket megváltoztatni képes valamit rejtett el a kockában, s szerinte még a híradásokba is bekerülhet a játék.
Bárhogy is legyen, nem mindenkit fogott meg a Curiosity alapötlete, de sebaj, hiszen nem ez lesz az egyetlen kísérleti játéka az öregnek. A Polygon stábjának ma jelentette be, hogy már dolgoznak a második játékon, mely „a világ eddigi legnagyobb kooperatív kísérlete lesz.”
A program a Cooperation nevet kapta, s magának a tervezőnek is gondjai akadtak, mikor körbe kellett írnia az agyszüleményét. Elmondása szerint egy amolyan közösségi játék, de kompetitív és a kötélhúzás inspirálta. Egyszóval még nem tudjuk, hogy pontosan mi is lesz a feladatunk.
Black & White-nak ami megélt 2 részt,vagy 5öt tervezett neki ez a bohóc,abból se lett semmi.
Öööö... akkor hadd áruljam el, hogy nem a Fable volt Molyneux első játéka. Lásd még: Populous, Magic Carpet, Syndicate, Theme Park, Dungeon Keeper, Black and White...
Pontosan ezért hagyott fel a mainstream játékokkal, mert azok legátolták az ötleteit. Bár susulyka ellenszenves ez a pénzlehúzós akciója, másfelől viszont meg kell hagyni, ebből is látszik, hogy tényleg zseni Molyneux. Vagyis van kreativitása, ötletei.
Persze a zsenik nem mindig tudják megvalósítani.
Mindenesetre szerintem nem az utóbbi 10-15 év Lionhead játékokból kéne megítélni Malinyőt.
Remélem, ezt is a CryEngine 3 fogja hajtani, mint a Curiosity-t
Biztos kötélhúzás lesz akkor, és 18 millióért vehetsz egy olyan kesztyűt, amivel egy rántással át tudod húzni és a Te csapatod nyer...
Aki pedig 18 millát öl a Curiosity-ba... hát annak sok boldogságot kívánok