- Itt a Control fejlesztőinek második videója
- Melyből kiderül, hogy a játék az eddigi legkevésbé lineáris alkotásuk
- Történetmesélés terén pedig erősen támaszkodnak a környezetre
Bár a Remedy legújabb játékát már láthattuk mozgás közben az E3-on, most újabb videót kaptunk, melyben ezúttal a készítők beszélnek egy kicsit a Control játékmenetéről, illetve arról, hogy narráció terén mire érdemes számítanunk. A rövid anyagban felszólal többek között a vezető designer, a kreatív igazgató, a narratív vezető és a játék rendezője is, szóval igen prominens társaság mesél nekünk a készülő játékról.
A videóból kiderült többek között, hogy a Control lesz a Remedy eddigi legkevésbé lineáris játéka. Lehetőségünk lesz majd visszalátogatni korábbi pályarészekre, ahol lehet, hogy megváltozott valami, illetve felfedezhetünk majd rengeteg titkot és rejtélyt is, ha úgy tartja kedvünk. Külön érdekesség, hogy a tartalom jó része opcionális lesz, azaz akkor kell csak törődnünk vele, ha kíváncsiak vagyunk rá.
Ami pedig a narrációt illeti, a fejlesztők itt is próbáltak újítani, ezen a téren azzal, hogy a környezetre bízták a sztori elmesélését. Azaz az egyes helyszíneken mászkálva sokszor nekünk kell majd összerakni az elszórt nyomokból, hogy mi is történt tulajdonképpen. Maga a történet pedig, ahogy a cím is sugallja, az irányítást illetve annak elvesztését állítja majd a középpontba.
Kezdek egyre óvatosabb lenni ezzel a címmel kapcsolatban! :(